اخبار بازی

Xbox One و PS4 نسخه‌ای از Street Fighter را در کنار خود خواهند دید

طی جدیدترین توییت Yoshinori Ono – از تولیدکننده‌های Capcom – که در پاسخ به سوال یکی از طرفدارن Street Fighter منعکس شده، این نتیجه به دست می‌آید که کنسول‌های نسل فعلی در نهایت Street Fighter را در کنار خود خواهند دید. Y.Ono این نکته را به نوعی در گفته خود تایید کرده است اما هیچ‌گونه اطلاعات دیگری را در اختیار نگذاشته است.  او هم‌چنین درباره نسخه Wii U این بازی و امیدی که طرفداران برای عرضه آن روی این کنسول دارند، گفته است: «من از این بابت که هیچ گونه برنامه‌ای برای Wii U نداریم، از شما عذرخواهی می‌کنم…»

او تا پیش از، نقل‌ قول‌هایی گیج‌کننده و مبهمی را در مورد نسخه بعدی این بازی، Street Fighter V، در E3 2014 مطرح کرده بود که در نهایت هم اشاره کرد نسخه بعدی این بازی در حال برنامه‌ریزی‌های اولیه است و جزییات بیشتری از آن در آینده به اشتراک گذاشته می‌شود. (Twitter 2 / Twitter1)

این اشاره‌ها به این معنی نخواهد بود که Y.Ono در حال حاضر به شکلی جدی فعالیت خود را روی پروژه‌ای مرتبط با Street Fighter شروع کرده است ولی با این حال انتشار Street Fighter برای کنسول‌های نسل فعلی دور از انتظار نیست و در نهایت رخ خواهد داد، حال چه زمانی، مشخص نیست. Y.Ono در حال حاضر نقش تولید کننده عنوان Deep Down را بر عهده دارد. او هم‌چنین نقش اصلی را در توسعه Street Fighter IV بر عهده داشته است.
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا