اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وان

آپدیت جدید کنسول‌های Xbox قابلیت نصب زودهنگام بازی‌های Xbox Game Pass را اضافه می‌کند

آپدیت ماه نوامبر Xbox که در آخرین روز از این ماه عرضه شد، قابلیت‌های مختلفی مانند نصب زودهنگام بازی‌های Xbox Game Pass و انتخاب تصویر بک‌گراند را به کنسول‌های ایکس باکس اضافه می‌کند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

لوگوی Xbox

ماه نوامبر با عرضه نه تنها یک کنسول، بلکه دو کنسول از طرف شرکت Microsoft همراه بود. به گفته مایکروسافت، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس بزرگ‌ترین لانچ کنسولی در تاریخ این کمپانی را رقم زدند و شروع موفقی داشتند. حال آپدیت بزرگی برای کنسول‌های ایکس باکس منتشر شده و با اینکه این آپدیت منحصرا برای کنسول‌های نسل جدید نیست و برای ایکس باکس وان نیز منتشر شده، اما قابلیت‌های جذابی را به Xbox Series X|S اضافه می‌کند.

آپدیت جدید امکان نصب برخی از بازی‌هایی که قرار است در آینده به سرویس Xbox Game Pass اضافه شوند را فراهم می‌آورد. مشترکان سرویس از طریق نصب زودهنگام برخی بازی‌ها (از بخش Coming soon) می‌توانند به‌هنگام در دسترس قرار گرفتن عناوین، فورا به تجربه آن بپردازند. قابلیت جذاب دیگری که اضافه شده، امکان انتخاب 6 بک‌گراند داینامیک جدید در Xbox Series X|S است. مایکروسافت در نظر دارد تا در آپدیت‌های آینده رنگ‌ها، طرح‌ها و استایل‌های بیشتری را اضافه کند.

یکی از تکنیک‌های بکار رفته در پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل بر روی Xbox Series X|S، قابلیت HDR اتوماتیک است. در آپدیت جدید به‌هنگام جستجوی بازی‌های مورد نظر خود، می‌توانید ببینید که کدام یک از عناوین دارای HDR اتوماتیک هستند. علاوه بر آن، از حالا به بعد تگ X|S بر روی بازی‌هایی که برای کنسول‌های نسل جدید بهینه شده‌اند دیده می‌شود.

این آپدیت هم‌اکنون برای Xbox One و Xbox Series X|S در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا