اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

اخبار جدیدی از Xbox در تاریخ 9 نوامبر منتشر خواهد شد

به‌نظر می‌رسد صفحات رسمی جهانی برند Xbox در توئیتر به برگزاری یک رویداد یا نمایش جدید در تاریخ 19 آبان (ساعت 14:30 به وقت تهران) اشاره دارند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

کنسول Xbox Series X و Xbox Series S

در حالی که Xbox Series X و Xbox Series S در تاریخ 10 نوامبر راهی بازار می‌شوند، اما شرکت Microsoft قصد دارد تا یک روز قبل از عرضه جهانی این کنسول‌ها اخبار بیشتری را منتشر کند. به‌تازگی صفحه رسمی استرالیا و نیوزیلند ایکس باکس ویدئوی کوتاهی را به‌اشتراک گذاشته‌اند که عبارت معروف “Power Your Dreams” را همراه با تاریخ 9 نوامبر نشان می‌دهند.

چند روز پیش صفحه مکزیک Xbox نیز این ویدئوی کوتاه را منتشر کرده بود، اما هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که در این تاریخ چه اخباری با طرفداران به‌اشتراک گذاشته می‌شود. برخی شایعات در چند وقت اخیر از اعلام شدن خرید یک استودیوی دیگر توسط مایکروسافت اشاره داشته‌اند که می‌تواند خبر بزرگ 9 نوامبر باشد. از طرف دیگر، ممکن است معرفی 9 نوامبر ایکس باکس تنها به بازار مناطقی خاص (مانند استرالیا و نیوزیلند) مربوط شود.

در هر صورت، فعلا باید برای دریافت اطلاعات بیشتر منتظر بمانیم. اما پیش‌بینی شما در مورد این نمایش چیست؟ آیا فکر می‌کنید شایعات خریده شدن سگا توسط مایکروسافت حقیقت دارند و این خبر بزرگ یک روز قبل از عرضه کنسول ایکس باکس سری ایکس اعلام می‌شود؟ نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”Cpt. price, post: 4878662, member: 122954″]
    حتما، تاریخ شمسی هم بخاطر شما قرار گرفت. 😀
    [/QUOTE]
    دليل پيشنهادم هم بيشتر واسه اين پيجاي در پيت اينستاگراميه كلا خيلي ترجمه و خبرهاشون زرد و بي خوده اما تاريخ و ساعت رو ميذارن به شمسي
    اينجا خوب مشخصه زحمت بيشتري ميكشين تو تحريريه و هم تو فروم و حيفه خبر اين تاريخ رو نداشته باشه :)>-

  2. [QUOTE=”Khashayarthegrea, post: 4878646, member: 149416″]
    [USER=122954]@Cpt. price[/USER]
    داداش من يه پيشنهاد داشتم شما زحمت كشيدي خبر رو ترجمه كردي تاريخ و ساعت رويداد رو هم به شمسي ميذاشتي
    [/QUOTE]
    حتما، تاریخ شمسی هم بخاطر شما قرار گرفت. 😀
    [QUOTE]19 آبان (ساعت 14:30 به وقت تهران)[/QUOTE]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا