اخباراخبار بازیایکس باکس سری ایکسکامپیوتر

گزارش: ساخت بازی در سبک Monster Hunter برای ایکس باکس

به گفته ژورنالیست معروف دنیای گیم، جف گراب، ایکس باکس در حال ساخت یک بازی کو آپ در سبک مانستر هانتر و با همکاری استودیو Certain Affinity است.

طبق اظهارات جف گراب که در آخرین پادکست خود این اطلاعات را فاش کرده است، ایکس باکس به منظور افزایش تنوع در ژانر بازی های موجود بر روی سرویس اشتراکی گیم پس و همچنین عدم اعمال فشار بر روی استودیو های داخلی برای ساخت بازی هایی در این سبک، اقدام به همکاری با استودیو Certain Affinity نموده است که پیش از این هم در ساخت نسخه های متعددی از عنوان پرجمدار ایکس باکس یعنی هیلو، نقش کمکی داشته است.

از دید گراب دلیل اصلی مایکروسافت از این اقدام، به صرفه نبودن هزینه کردن برای عرضه نسخه های سری مانستر هانتر بر روی گیم پس و همچنین پر پتانسیل بودن بازی های این ژانر برای بهره مندی از پشتیبانی طولانی مدت و درآمد زا است.

مانستر هانتر

برای اطلاعات بیشتر، Certain Affinity یک استودیوی مستقر در ایالت تگزاس آمریکا می باشد که عمده فعالیت خود را به عنوان یک استودیو پشتیبان انجام داده و از سال 2007 در ساخت نسخه هایی از فرنچایز های مشهور صنعت گیم همچون Call of Duty و، Halo ، Left 4 Dead و Doom همکاری داشته است.این شرکت توسط مکس هابرمن، که پیش از این مدیر بخش چند نفره و آنلاین سری Halo بوده،رهبری می‌شود.

همچنین در سال گذشته  Certain Affinity اعلام کرد که توافق نامه ای را برای هدایت توسعه بر روی یک IP اصلی امضا کرده است، که احتمالاً مربوط به همین پروژه ای است که طبق گزارش ها با مایکروسافت بر سر آن به توافق رسیده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای گیم با بازی سنتر همراه باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا