اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وان

برگزاری رویداد Xbox در گیمزکام 2021

شرکت Microsoft اعلام کرده که در تاریخ 24 آگوست (سه‌شنبه، 2 شهریور) یک نمایش دیجیتالی را در گیمزکام 2021 ارائه خواهد داد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

رویداد ایکس باکس در Gamescom 2021

این برنامه که وظیفه اجرای آن به پریس لیلی و کیت ییگر سپرده شده، در ساعت 21:30 به وقت ایران پخش خواهد شد. گفته شده که در طول نمایش پیش‌رو، اطلاعات مفصلی را از برخی عناوین از قبل معرفی شده توسط Xbox Game Studios دریافت خواهیم کرد. همچنین حضور چند بازی ترد پارتی بزرگ که در فصل تعطیلات امسال عرضه خواهند شد نیز در کنار اخبار عناوین جدید سرویس Xbox Game Pass، تأیید شده است.

با توجه به توضیحات مایکروسافت، این احتمال وجود دارد که توسعه‌دهندگان عناوینی مانند Forza Horizon 5 و  Halo Infinite از این رویداد برای ارائه نمایش جدید بازی‌های خود استفاده کنند. با اینحال مایکروسافت هنوز به‌طور دقیق نامی از عناوین حاضر این رویداد نبرده. در کنار این برنامه، شعبه آلمان بتسدا نیز از تاریخ 4 شهریور به‌طور روزانه چند لایو استریم خواهد داشت.

مایکروسافت همچنین در میان انتشار این اطلاعات، به رویداد Opening Night Live که یک روز پس از نمایش Gamescom 2021 Xbox Stream برگزار خواهد شد نیز اشاره کوتاهی کرده است. بدین ترتیب، ممکن است در برنامه افتتاحیه رویداد Gamescom 2021 هم شاهد نمایش عناوینی از سوی ایکس باکس باشیم. رویداد افتتاحیه گیمزکام در تاریخ 3 شهریور (ساعت 22:30) برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا