اخبار بازی

معرفی بازی‌های رایگان Xbox Live Gold برای ماه آگوست 2019

Xbox Live Gold

در فاصله یک روز مانده به شروع ماه آگوست، شرکت مایکروسافت لیست بازی‌های رایگان Xbox Live Gold را برای ماه اشاره شده معرفی کرد. با نگاهی به عناوین موجود در این لیست با قاطعیت می‌توان اظهار کرد که یکی از بهترین ماه‌ها برای کاربران Xbox از منظر بازی رایگان در راه خواهد بود.

بازی Gears of War 4، اولین اثر از این مجموعه که برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت یعنی Xbox One منتشر شده، مهم‌ترین عنوانی است که در فهرست بازی‌های رایگان Xbox Live Gold ماه آینده به چشم می‌خورد. این بازی از اول ماه آگوست تا انتهای آن در دسترس کاربران خواهد بود تا گیمرها خود را برای انتشار نسخه بعدی این مجموعه یعنی Gears 5 در ماه سپتامبر آماده کنند. عنوان بعدی لیست هم بازی Forza Motorsport 6 بوده و کاربران و مشترکان سرویس Gold می‌توانند آن را از تاریخ 16 آگوست تا 31 آگوست به رایگان دانلود کنند.

در رابطه با بازی‌های رایگان کنسول Xbox 360 نیز دو عنوان Torchlight از تاریخ 1 الی 15 آگوست و عنوان Castlevania Lords of Shadow از تاریخ 16 الی 31 آگوست به رایگان در اختیار گیمرها قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است این دو بازی نام‌برده از طریق قابلیت پشتیبانی از نسل قبل برای کنسول Xbox One هم در دسترس قرار می‌گیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا