اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

مدت زمان تقریبی نمایش هفته بعد Xbox مشخص شد

به‌تازگی شرکت Microsoft مدت زمان تقریبی برنامه Xbox در هفته آینده را اعلام کرده که به‌نظر می‌رسد طول این نمایش، چیزی حدود یک ساعت است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

نمایش بازی‌های Xbox

هیجان طرفداران سراسر دنیا برای نسل بعد روز به روز در حال افزایش است. پس از اینکه سونی مجموعه‌ای از عناوین فرست پارتی خود را در ماه گذشته به‌نمایش گذاشت، حال در هفته آینده نوبت به مایکروسافت می‌رسد تا جدید ترین نمایش با محوریت بازی‌های کنسول ایکس باکس سری ایکس را برگزار کند. این نمایش که تماما بر روی بازی‌ها تمرکز دارد، حدود یک ساعت خواهد بود.

همچنین یک ساعت قبل از شروع، تهیه‌کننده مراسم The Game Awards یعنی آقای جف کیلی پیش‌برنامه‌ای را تحت رویداد Summer Game Fest برگزار خواهد کرد. این پیش‌برنامه در کنار پیش‌بینی در مورد نمایش اصلی، شامل چند عنوان از ایکس باکس خواهد بود که پیش‌تر معرفی شده بودند. نمایش اصلی نیز همان‌طور که قبلا ذکر شده بود، تمرکز ویژه‌ای بر روی عناوین انحصاری مایکروسافت خواهد داشت.

یکی از مهم‌ترین بازی‌های حاضر در این رویداد، بازی Halo Infinite است که گیمپلی جدیدی را از بخش کمپین دریافت خواهد کرد. شایان ذکر است که تمامی عناوین فرست پارتی که در هفته آینده خواهیم دید، در زمان عرضه بر روی سرویس Xbox Game Pass در دسترس خواهند بود و در صورت عرضه بر روی ایکس باکس وان، از قابلیت Smart Delivery پشتیبانی خواهند کرد.

مایکروسافت در نظر دارد تا Xbox Games Showcase را در تاریخ 23 جولای برگزار کند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا