اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

آیا بازی Outriders به Xbox Game Pass اضافه می‌شود؟ [بروزرسانی شد]

[بروزرسانی]: مایکروسافت دقایقی پیش به‌طور رسمی تائید کرد که بازی Outriders از زمان عرضه یعنی تاریخ 1 آپریل (12 فروردین) برای مشترکان سرویس Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود.

[خبر اصلی]: صفحه رسمی توئیتر Xbox Game Pass اخیرا پستی را منتشر کرده که در آن به بازی جدیدی که قرار است به این سرویس اضافه شود، اشاره کرده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

سرویس Xbox Game Pass

مطابق معمول، این توئیت تصویر ایمیلی را در بر دارد که برای تیم سرویس Xbox Game Pass ارسال شده و در آن مایکروسافت جزئیاتی را از بازی جدیدی که به سرویس اضافه می‌شود فاش می‌سازد. طبق این توئیت علاوه بر معرفی‌های اخیر پیرامون سرویس (اضافه شدن 20 بازی مختلف از بتسدا به گیم پس)، بازی جدید دیگری نیز برای مشترکان سرویس تأیید شده است.

در تصویر منتشر شده توسط صفحه رسمی ایکس باکس گیم پس، Melissa McGamepass که یک شخصیت غیرواقعی است، پیامی را برای تیم گیم پس ارسال کرده که در آن به شنیده شدن یک سیگنال عجیب از فاصله‌ای دور اشاره شده. همین موضوع باعث شده بسیاری گمان کنند که عنوانی که مایکروسافت به آن اشاره دارد، در حقیقت بازی Outriders است.

در داستان بازی Outriders، بازیکنان به جستجوی سیگنالی مرموز و عجیب می‌پردازند. همچنین یک طوفان انرژی عظیم در دنیای بازی رخ داده و با اسم Anomaly شناخته می‌شود که در توئیت Xbox Game Pass به این کلمه نیز اشاره شده است.

باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده این موضوع به‌طور رسمی تأیید خواهد شد یا خیر. بازی Outriders در تاریخ 1 آپریل (12 فروردین) برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم و همچنین PC منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”Series X, post: 4955275″]
    سلام.من امروز دانلودش کردم اما مشکل وصل نشدن به سرور بازی رو دارم ، چاره ای هست؟ DNS باید عوض کنم یا ….؟
    ممنون میشم کمک کنید
    [/QUOTE]
    اولاً این که اگر بازی اصلی رو دانلود کردی هنوز تا انتشارش یک ساعتی مونده و مشخصه که به سرورهاش نمیتونی کلاً وصل بشی.
    دوماً این که به سرورهای دمو که یک ماهی میشه قابل بازی بوده چند روز اول بدون مشکل وصل میشد ولی بعد از اون حالا یا ما تحریم شدیم یا مشکل از جای دیگه ای هست دیگه از اون به بعد برای وصل شدن به سرورها نیاز به قند شکن هست و حتی DNS رو هم اون موقع تغییر دادم چاره کار نبود. امیدوارم بازی اصلی اینجوری نباشه ولی احتمالاً بازهم وضعیت همینه.
    این رو هم بگم که اینا تجربیات من از دموی نسخه ی پی سی بوده، هرچند فکر نمی کنم تفاوتی بین سرورها باشه.

  2. [QUOTE=”Prince78, post: 4948539, member: 64526″]
    فکر کنم اولین Third party AAA غیر انحصاری هست که Day one روی گیم پس میاد. و خوشحالم برای تیم سازنده. این قرار داد باعث میشه بازیشون بیشتر و بهتر دیده.
    [/QUOTE]

    من دوبار دموشو تمام کردم ، خیلی بازیه خوبیه به نظرم ، ترکیب دیویژن و انتم بود و چون جفتشونم دوست دارم از اینم خوشم آمد.من میخواستم بازی رو بخرم حالا با این تفاسیر فکر کنم Game Pass بگیرم به صرفه تر باشه !

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا