اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

بازی Judgment احتمالا به سرویس Xbox Game Pass می‌آید

به‌تازگی صفحه رسمی توئیتر «ایکس باکس گیم پس» تصویر جالبی را منتشر کرده که به اضافه شدن بازی Judgment به این سرویس اشاره دارد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

همه ما می‌دانیم که شرکت Microsoft دوست دارد تا گاهی اوقات قبل از اعلام رسمی، به‌شکل مستقیم و غیر مستقیم به بازی‌هایی که قرار است بر روی سرویس Xbox Game Pass قرار گیرند اشاره کند. اینبار حساب رسمی اکس باکس گیم پس لیستی طولانی از شخصیت‌هایی که در بازی‌های حاضر در گیم پس حضور دارند را قرار داده است، اما یک نکته جالب توجه در مورد آن‌ها وجود دارد.

در این میان تمام این 280 شخصیت، نام پروتاگونیست بازی Judgment یعنی Takayuki Yagami نیز دیده می‌شود. حساب توئیتر گیم پس کمی بعد با انتشار تصویر دیگری وانمود کرد که اشتباه کوچکی رخ داده و نام یاگامی را با رنگ سبز بر روی لیست خط زد.

تصویر اول:

پست اول Xbox Game Pass

تصویر دوم:

پست دوم Xbox Game Pass

انتظار می‌رود به‌زودی این خبر به‌طور رسمی اعلام شود. پس از اینکه چند روز پیش طی همکاری شرکت Sega و مایکروسافت تمام نسخه‌های اصلی سری یاکوزا به Xbox Game Pass اضافه شدند، قرار گرفتن Judgment بر روی سرویس نیز منطقی به‌نظر می‌رسد. البته این احتمال نیز وجود دارد که اشاره مایکروسافت مربوط به دنباله بازی یعنی Lost Judgment باشد، اما هنوز چند ماهی با عرضه این عنوان فاصله داریم. در هر صورت باید منتظر اعلام رسمی ماند و دید چه اتفاقی خواهد افتاد.

بازی Judgment که به‌عنوان یک نسخه فرعی از سری یاکوزا متولد شده بود، اولین بار در اواخر سال 2018 در کشور ژاپن منتشر شد. چند ماه بعد بازی برای کاربران غربی کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس نیز در دسترس قرار گرفت و در آپریل امسال، شاهد عرضه نسخه ریمستر آن بودیم.

دنباله این بازی تحت نام Lost Judgment در تاریخ 24 سپتامبر (2 مهر) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا