اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

پری لود بازی‌های EA Play برای مشترکان سرویس Xbox Game Pass Ultimate شروع شد

مشترکان سرویس Xbox Game Pass Ultimate از همین حالا می‌توانند بازی‌های EA Play موجود بر روی سرویس را دانلود کنند و در تاریخ 10 نوامبر به تجربه آن‌ها بپردازند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی‌های EA Play و Xbox Game Pass Ultimate

مدتی پیش بود که شرکت Microsoft از همکاری با شرکت EA و قرار گرفتن عناوینی از این کمپانی بر روی گیم پس خبر داد. این قرارداد در حالی بسته شد که محتوای زیادی را به سرویس اضافه خواهد کرد، اما مشترکان بابت آن هزینه اضافه‌ای را پرداخت نمی‌کنند. حال پری لود عناوین EA Play برای مشترکان اکس باکس گیم پس آلتیمیت آغاز شده است.

آقای Tom Warren از رسانه The Verge با انتشار توئیتی از آغاز شدن پری لود عناوین EA Play برای مشترکان اکس باکس گیم پس آلتیمیت خبر داد. او همراه با این توئیت تصویری را منتشر کرده که نشان می‌دهد کاربران گیم پس همین حالا می‌توانند عناوین EA Play را دانلود کنند. البته این بازی‌ها از هفته آینده و در تاریخ 10 نوامبر (20 آبان، همزمان با عرضه Xbox Series X|S) قابل بازی خواهند بود.

در ابتدا قرار بود که بازی Halo Infinite به‌عنوان پرچم‌دار بزرگ اکس باکس همزمان با ایکس باکس سری ایکس عرضه شود، اما انتشار این عنوان تا سال آینده به تعویق افتاد. با اینحال، مایکروسافت برای افرادی که می‌خواهند در زمان عرضه کنسول Xbox Series X|S به مجموعه بزرگ و متنوعی از بازی‌ها دسترسی داشته باشند، اقدامات فوق‌العاده را انجام داده است. گیم پس از قبل شامل فهرستی عالی از بازی‌ها بود و حال با اضافه شدن عناوین EA Play، این سرویس حتی ارزش بیشتری نیز پیدا می‌کند.

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”emaad.mir, post: 4890151, member: 152176″]
    کجا میشه لیست بازی های ea play رو دید؟؟ من تو استور اکس باکس چیزی پیدا نکردم :-??
    [/QUOTE]
    [URL=”https://www.ea.com/ea-play/games-xbox-one”]EA Play for Xbox One – Video Game Subscription Service – Electronic Arts[/URL]
    [URL=”https://www.ea.com/ea-play/games-ea-play”]EA Play for PC – Video Game Subscription Service – Electronic Arts[/URL]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا