اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

بازی‌های ماه نوامبر Xbox Game Pass معرفی شدند

مایکروسافت از اولین موج بازی‌های سرویس Xbox Game Pass برای ماه نوامبر رونمایی کرده که با Minecraft: Java and Bedrock Editions (بر روی PC) آغاز می‌شود و با Grand Theft Auto: San Andreas – The Definitive Edition و One Step from Eden ادامه می‌یابد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی‌های نوامبر 2021 سرویس Xbox Game Pass

همان‌طور که از قبل اعلام شده بود، بازی Minecraft در اختیار مشترکان سرویس بر روی رایانه‌های شخصی قرار می‌گیرد و کاربران PC می‌توانند از تاریخ 2 نوامبر (فردا، 11 آبان) به تجربه این عنوان محبوب بپردازند. در همین تاریخ بازی Unpacking نیز برای کنسول‌ها، PC و کلاود منتشر خواهد شد.

بازی تحسین‌شده It Takes Two از 4 نوامبر (13 آبان) بر روی EA Play قرار می‌گیرد که مشترکان Xbox Game Pass Ultimate یا گیم پس بر روی PC، به آن دسترسی خواهند داشت. در همان روز، بازی Kill It with Fire هم به سرویس اضافه می‌شود. پس از آن، از تاریخ 9 نوامبر (18 آبان) نسخه کنسولی و PC بازی Football Manager 2022 و همچنین بازی Forza Horizon 5 در دسترس قرار می‌گیرد.

در نهایت نیز در تاریخ 11 نوامبر (20 آبان)، بازی Grand Theft Auto: San Andreas – The Definitive Edition برای کاربران کنسولی سرویس و در کنار آن بازی One Step from Eden برای کاربران کنسول، PC و کلاود منتشر خواهد شد.

همانند همیشه، عناوینی هستند که به‌زودی سرویس Xbox Game Pass را ترک خواهد کرد. لیست زیر، بازی‌هایی هستند تا 15 نوامبر (24 آبان) قابل بازی خواهند بود و پس از آن از روی سرویس برداشته می‌شوند:

  • Final Fantasy VIII HD (کنسول و PC)
  • Planet Coaster (کنسول و کلاود)
  • Star Renegades (کنسول، PC و کلاود)
  • Streets of Rogue (کنسول، PC و کلاود)
  • The Gardens Between (کنسول، PC و کلاود)
  • River City Girls (کنسول، PC و کلاود)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا