اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وان

احتمال اضافه شدن اشتراک خانوادگی به سرویس Xbox Game Pass

طبق گفته آقای فیل اسپنسر، مایکروسافت به در نظر گرفتن یک اشتراک خانوادگی برای سرویس Xbox Game Pass علاقه‌مند است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

سرویس Xbox Game Pass

سرویس ایکس باکس گیم پس و ایکس باکس گیم پس آلتیمیت در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین برگ‌های برنده شرکت Microsoft در مقابل رقبا به‌شمار می‌رود. اما این سرویس ممکن است در آینده ویژگی مهم دیگری را نیز دریافت کند.

به‌تازگی کاربری در توئیتر از آقای فیل اسپنسر پرسیده که آیا مایکروسافت تاکنون همانند Spotify یا Apple Music، اضافه کردن اشتراک خانوادگی 5 نفره برای Xbox Game Pass را در نظر گرفته یا خیر. اسپنسر در جواب به این کاربر گفته:

“ما این موضوع را در نظر گرفته‌ایم. این چیزی است به انجام دادن آن علاقه‌مندیم. قابلیت Home console برای یک کنسول در خانه وجود دارد، اما برای چندین اعضای خانواده با چند کنسول، یک برنامه خانوادگی می‌تواند کمک کند. بابت بازخوردتان واقعا ممنونم.”

در حال حاضر سرویس Xbox Game Pass دارای قابلیت اشتراک بین دو کاربر را دارد. اما همان‌طور که اسپنسر اشاره کرده، مایکروسافت اضافه کردن اشتراک خانوادگی را در نظر گرفته و ممکن است در آینده این قابلیت را ببینیم.

این قابلیت بر روی تعدادی از سرویس‌های شناخته شده دنیا مانند اسپاتیفای (که خود مایکروسافت با آن همکاری دارد) وجود دارد. در صورتی که اشتراک خانوادگی به Xbox Game Pass نیز اضافه شود، احتمالا هزینه آن از قیمت ماهانه عادی (10 دلار) بیشتر خواهد بود. اما با توجه به اینکه فرضا 4 یا 5 نفر می‌توانند از این طریق به سرویس دسترسی داشته باشند، خرید اشتراک خانوادگی از خرید چندین اشتراک جداگانه هزینه کمتری را در بر خواهد داشت.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. یکی از معدود چیزهای خوب سرویس آنلاین لعنتی سوییچ همین اشتراک خانوادگیشه
    بقیه همچین چیزی رو از نینتندو یاد بگیرن محشر میشه 😀 یکی از معدود جاهاییه که خانواده محور بودن برنامه های نینتندو به دردمون خورد
    امیدوارم به درد بقیه هم بخوره 😀

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا