اخبار بازی

بازی No Man’s Sky به سرویس Xbox Game Pass اضافه خواهد شد

اکانت رسمی Xbox Game Pass در توییتر، خبر اضافه شدن بازی No Man’s Sky به این سرویس را منتشر کرده است.

مشترکین سرویس Xbox Game Pass میتوانند از ابتدای ماه June به تجربه این بازی بپردازند. No Man’s Sky ابتدا در سال 2016 برای PS4 و PC منتشر شد و دو سال بعد برای Xbox One عرضه شد. قبل از انتشار این بازی، بسیاری مشتاق No Man’s Sky بودند اما کمبود محتوا بازیکنان را ناامید کرد. گرچه بازی توانست به قول خود در مورد تعداد بسیار زیاد سیاره‌ها عمل کند ولی منتقدان به عدم وجود یک داستان خوب و گیم‌پلی جذاب اشاره کردند. همه این مشکلات باعث شد تا بازی تنها مدتی پس از انتشار 90 درصد از بازیکنان خود را از دست بدهد.

استودیو Hello Games تا امروز سعی داشته با انتشار آپدیت‌های رایگان، مشکل کمبود محتوا را حل کند. این حرکت Hello Games به بازی کمک کرد تا محبوبیت از دست‌رفته خود را به آرامی به دست بیاورد. همچنین این استودیو دو بسته الحاقی بزرگ به نام‌های Next و Beyond را منتشر کرده است.

در انتها نیز ماکروسافت اعلام کرده است که No Man’s Sky به فروشگاه Windows 10 اضافه خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر، میتوانید نقد No Man’s Sky را در بازی‌سنتر بخوانید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. [QUOTE=”WonderMahdi, post: 4765522, member: 150569″]
    [URL=’https://www.bazicenter.com/news/game-news/xbox-game-pass-june-2020-no-mans-sky/’]Continue reading…[/URL]
    [/QUOTE]
    یکی دیگه از اون بازی هایی که ریلیز فاجعش دلیل نشد دست از پشتیبانیش برداشته بشه ..‌ هرکه الآن بازیش کنه قطعا لذت میبره و محسور جهان لا ینتهاش میشه … دقیقا مثل SOT

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا