اخبار بازی

سه عنوان محبوب دیگر به سرویس Xbox Game Pass اضافه خواهد شد

به زودی مجموعۀ دیگری از عناوین مختلف به سرویس Xbox Game Pass در کامپیوتر اضافه خواهد شد.

Xbox Game Pass

شرکت «مایکروسافت» در ادامۀ فعالیت خود سرویس Xbox Game Pass را برای کاربران کامپیوتر (PC) نیز در دسترس قرار داده است و طبق گزارش سایت Xbox Wire به زودی سه عنوان موفق A Plague Tale ، Gris و  Children of Morta به این سرویس در کامپیوتر اضافه خواهند شد. عناوین مذکور جزو بهترین عناوین منتشر شده در سال گذشته هستند و در زمان انتشار خود مورد استقبال زیادی قرار گرفته‌اند.

سرویس «ایکس‌ باکس گیم پَس» در قبال پرداخت اشتراکی ۹.۹۹ دلاری به صورت ماهانه ، امکان دسترسی به بیش از صد بازی کامپیوتر و دو کنسول Xbox 360 و Xbox one را فراهم می‌کند. در واقع در سرویس Xbox Game Pass شما با صرف تنها ۱۰ دلار حق اشتراک ماهانه ، به بیش از ۱۰۰ بازی به صورت رایگان دسترسی خواهید داشت. لیست کامل عناوین موجود در این سرویس را می‌توانید در وب سایت Xbox مشاهده نمائید.

اگر تاکنون از این سرویس استفاده نکرده‌اید ، حال حاضر بهترین زمان برای انجام اینکار است؛ زیرا در حال حاضر شما می‌توانید اشتراک سه ماهۀ این سرویس در کامپیوتر را تنها با پرداخت 1 دلار دریافت نمائید. این امکان فرصت مناسبی برای عضویت در سرویس Xbox Game Pass است و شرکت «مایکروسافت» هشدار داده است که این شرایط بصورت دائمی نخواهد بود.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”g4mer, post: 4688108, member: 133324″]
    لطف که نبوده همش بخاطر سود(لطف) که ما گیمرا برای هر کمپانی داشتیم و داریم بوده
    [/QUOTE]
    درسته اما حتی برای سود هم باشه . مایکروسافت اتحاد بسیار خوبی بین پی سی گیمرها و طرفداران ایکس باکس ایجاد کرده .
    اکثر رفقای منم کنسول گیمرهای ایکس باکس فن هستن

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا