اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وان

صحبت‌های سازنده We Happy Few در مورد تأثیر Xbox Game Pass بر روی توسعه بازی

اخیرا توسعه‌دهنده‌ای از تیم سازنده بازی We Happy Few در یک مصاحبه عنوان کرده که سرویس ایکس باکس گیم پس، هیچگونه تأثیر منفی بر روی ساخت بازی ندارد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی We Happy Few

نایلا هاجا، مدیر روابط عمومی استودیوی Compulsion Games به‌تازگی مصاحبه‌ای را با وب‌سایت Xbox Squad انجام داده که در آن به صحبت در مورد مسائل مختلفی پرداخته است. یکی از این مسائل، خریده شدن توسط مایکروسافت و ساخت یک بازی جدید بر روی سرویس Xbox Game Pass بود. We Happy Few بر روی گیم پس منتشر شده بود و هاجا اشاره می‌کند که ساخت بازی بر روی این سرویس نه‌تنها تأثیر منفی نمی‌گذارد، بلکه مزیت‌هایی را نیز به همراه دارد.

او در این مورد می‌گوید: «نه، هیچگونه تأثیر منفی‌ای در کار نیست. اما تأثیر مثبت چرا. ما می‌خواهیم که بیشترین افراد ممکن به بازی‌هایمان دسترسی داشته باشند. به‌طور مثال، ما از ابتدا قصد داشتیم تا We Happy Few را تنها بر روی استیم قرار دهیم و سپس ID@Xbox و پلی استیشن را نیز به آن اضافه کنیم. چیزی که حقیقتا خواهان آن هستیم این است که افراد قادر باشند تا بازی‌های ما را تجربه کنند. قرار گرفتن بازی بر روی گیم پس بدین معنی است که افراد بیشتری می‌توانند آن‌ها را بازی کنند. واقعا جنبه منفی‌ای در اینباره وجود ندارد.»

البته او در ادامه عنوان کرد موضوعی که می‌تواند بر روی روند توسعه تأثیر منفی بگذارد، ساخت چند ورژن از بازی برای کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس است؛ چرا که محدودیت‌های فنی زیادی وجود دارند. استودیوی Compulsion Games در سال 2018 توسط مایکروسافت خریده شد. این استودیو در حال حاضر بر روی یک بازی داستان‌محور سوم شخص مشغول به کار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا