اخبار بازی

فاز آلفا سرویس Xbox Game Pass به زودی به اتمام خواهد رسید

مایکروسافت تأیید کرد که فاز آلفا سرویس Xbox Game Pass در تاریخ 28 آوریل به پایان خواهد رسید. تاریخ خاتمه این فاز در پیامی که در اپلیکیشن Xbox Insider کنسول Xbox One منتشر شده بود مشخص شده است. در این پیام آمده است:

«از اینکه در فاز آلفا سرویس Xbox Game Pass شرکت کرده‌اید از شما متشکریم. بازخورد شما بسیار گران‌بها بوده و به هرچه بهتر شدن این سرویس برای گیمرها کمک شایانی خواهد کرد. ما به زمان عرضه Xbox Game Pass نزدیک شده‌ایم و این سرویس اواخر بهار در دسترس تمام گیمرها قرار خواهد گرفت.»

سرویس Xbox Game Pass که در ماه فوریه معرفی شد، یک سرویس مشابه Netflix است که مشترکان آن می‌توانند به مجموعه‌ای از 100 بازی دسترسی داشته باشند. آزمایش‌کننده‌های فاز آلفا این سرویس به حدود 20 بازی دسترسی داشته‌اند که البته عناوینی مانند Halo 5 و NBA 2K16 در این فاز وجود نداشتند.

هرچند تاریخ دقیق عرضه این سرویس بی‌نظیر مشخص نشده است؛ اما با توجه به پایان فاز آلفا و پیام منتشر شده انتظار می‌رود که سرویس هرچه زودتر و در بهار امسال در دسترس تمام دارندگان کنسول Xbox One قرار بگیرید. آخرین روز بهار، 20 ژوئن است و احتمال می‌رود این سرویس تا تاریخ مذکور در دسترس همگان قرار گیرد.

آیا شما نیز علاقه دارید که مشترک سرویس Xbox Game Pass شوید و از مزایای بی‌نظیر آن استفاده کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا