اخبار بازی

بازی Alan Wake به سرویس Xbox Game Pass افزوده می‌شود

استودیو Remedy اخیرا اعلام کرده که یکی از عناوین محبوب این استودیو یعنی بازی Alan Wake به‌زودی به سرویس Xbox Game Pass می‌آید.

بازی Alan Wake

هفته‌ای که در حال پشت سر گذاشتن آن هستیم، مصادف با دهمین سالگرد یکی از محبوب‌ترین بازی‌های رمدی یعنی آلن ویک است. به همین مناسبت، چندین لایو استریم با حضور مهمانان ویژه‌ای مثل سم لیک (کارگردان و نویسنده) و متیو پارتا (بازیگر شخصیت آلن ویک) برای جشن 10 سالگی انتشار این عنوان برگزار گشت که در یکی از آن‌ها اخبار جالبی منتشر شد.

در بخشی از لایو استریم امروز، مدیر ارتباطات این استودیوی فنلاندی اعلام کرد که بازی Alan Wake از هفته آینده (21 مِی) از طریق اکس باکس گیم پس برای کنسول اکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود. همچنین کاربران استیم نیز می‌توانند این عنوان را تا 18 مِی تنها با قیمت 1.49 دلار تهیه کنند.

بازی Alan Wake ابتدا در سال 2010 برای کنسول Xbox 360 منتشر شد و توانست با داستانی جذاب و اتمسفری گیرا، رضایت علاقه‌مندان به ژانر ترس را به همراه آورد. سال گذشته استودیوی رمدی حق نشر این IP را از مایکروسافت خریداری کرد و بسیاری از طرفداران بعد از 10 سال، همچنان منتظر تأیید شدن نسخه دوم بازی Alan Wake هستند. باید دید با ورود به نسل بعد، توسعه‌دهندگان قصد ساخت دنباله‌ای بر این عنوان را دارند یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا