اخبار بازیایکس باکس سری ایکسکامپیوتر

رد شدن شایعات مربوط به فروش پایین بازی Hi-Fi Rush توسط مایکروسافت

معاون بازاریابی ایکس باکس با رد شایعات اخیر اعلام کرده که بازی Hi-Fi Rush یک موفقیت بزرگ بوده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Hi-Fi Rush

اوایل سال 2023، استودیوی Tango Gameworks از بازی جدید خود رونمایی و بلافاصله آن را عرضه کرد. عرضه‌ای ناگهانی و غیرمنتظره که با تحسین مخاطبان و منتقدان همراه بود، اما گزارشات غیررسمی و شایعات اخیر به این موضوع اشاره داشتند که عملکرد تجاری Hi-Fi Rush چندان موفقیت‌آمیز نبوده است. اکنون مایکروسافت به این شایعات واکنش نشان داده و آن‌ها را تکذیب کرده است.

آرون گرینبرگ، معاون بازاریابی ایکس باکس در واکنش به این شایعه بر روی توئیتر نوشته: «Hi-Fi Rush از لحاظ تمام زمینه‌های کلیدی و انتظاراتی که از آن داشتیم، یک موفقیت بزرگ برای ما و بازیکنان‌مان بود. ما نمی‌توانستیم بابت آنچه که Tango Gameworks با این عرضه غافلگیرکننده ارائه داد، خوشحال‌تر باشیم.»

شرکت Bethesda نیز پیش از این اعلام کرده بود که های-فای راش تاکنون موفق به جذب بیش از 2 میلیون بازیکن شده است. با این‌حال، آمار دقیقی از میزان فروش این عنوان اکشن ریتمیک در دسترس نیست.

شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر، بررسی بازی Hi-Fi Rush را از بازی‌سنتر مطالعه کنید. این عنوان بر روی ایکس باکس سری ایکس|اس و رایانه‌های شخصی و همچنین سرویس گیم پس در دسترس است.با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا