اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

از کارت‌های اعتباری مخصوص Xbox رونمایی شد

مایکروسافت، مسترکارت‌هایی را برای دارندگان کنسول‌های ایکس باکس معرفی کرده که دارندگان این کارت‌ها با خریدهایشان از این کارت، امتیازات ویژه‌ای را در بازی‌ها و دیگر خدمات ایکس باکس دریافت خواهند کرد.

این مسترکارت‌ها فاقد کارمزد سالیانه هستند و شرکت مالی Barclays وظیفه صدور آن‌ها را برعهده دارد.

دیو مک کارتی، مدیر بخش سرویس‌های ایکس باکس، در این رابطه گفت :« بازیکنان با شارژ و خرید از طریق این کارت‌های ویژه، میزان مشخصی از امتیازات را دریافت خواهند کرد که می‌توانند از آنان در بازی خود بهره ببرند».

همچنین به ازای هر یک دلار خرید از فروشگاه مایکروسافت و یا خرید سرویس‌هایی مثل اشتراک دیزنی پلاس و نتفلیکس و … کاربر، مقداری امتیاز دریافت می‌کند که باتوجه به میزان و نوع خریدش، این امتیازات متفاوت است؛ همچنین زمانی که فرد به ۱۵۰۰ امتیاز برسد، گیفت کارتی ۱۵ دلاری برای خرید از فروشگاه مایکروسافت، به عنوان هدیه دراختیارش قرار خواهد گرفت.

با اولین خرید کاربران از این مستر کارت، آنها۵۰۰۰ هزار امتیاز دریافت کرده که حدودا ۵۰ دلار ارزش خواهد داشت، به علاوه یک اشتراک ۳ ماهه Game Pass Ultimate برای مشترکین جدید این سرویس هم انتظار آنان را می‌کشد.

این مسترکارت که گیمر می‌تواند از بین 5 طرح ظاهری مختلف، یکی از آنها را انتخاب کند، در تاریخ ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) برای اینسایدرهای ایکس باکس و سپس در سال 2024 برای کاربران عادی منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا