اخبار بازی

برگزاری نمایش ایکس باکس در این هفته

 

روز دوشنبه، ایکس‌باکس پیش‌نمایش Xbox Partner را معرفی کرد، قالب نمایش جدیدی که در چند روز دیگر پخش می‌شود و بر پروژه‌های هیجان‌انگیز و آینده استودیوها و شرکای Xbox تمرکز دارد. این مراسم چهارشنبه ساعت 20:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد.

این نمایش تقریباً 30 دقیقه طول خواهد کشید و در طی آن بینندگان می توانند گیم پلی و تریلرهای جدید را ببینند. ایکس‌باکس تایید کرده است که  بازی‌های مستقل از تیم‌های کوچک‌ نیز نمایش خواهند داشت. همچنین شاهد به‌روزرسانی‌های جدید در مورد عناوین هیجان‌انگیز Xbox و Windows PC از استودیوهایی مانند Remedy Entertainment، Ryu Ga Gotoku Studio و Studio Wildcard خواهیم بود.

ایکس باکس لیست کاملی از تمامی محتوای نمایش به ما ارائه نکرده است، اما می‌دانیم که Alan Wake 2، Like a Dragon: Infinite Wealth، Dungeons of Hinterberg و Ark: Survival Ascended را خواهیم دید. در هر صورت، برخی از بهترین بازی‌های ایکس باکس قطعاً نمایش خواهند داشت.

به عنوان نکته جانبی، ایکس باکس به طور مشخص اعلام کرده است که Activision Blizzard در این رویداد حضور نخواهد داشت. ناشر اصلی بازی‌های ویدیویی Activision Blizzard King اکنون عضوی از خانواده ایکس‌باکس است، اما در طول این رویداد هیچ اطلاعیه یا افشاگری جدیدی از سوی ناشر وجود نخواهد داشت، و همچنین در حال حاضر شاهد اضافه شدن بازی‌های Activision Blizzard به Xbox Game Pass نخواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا