اخبار بازی

مایکروسافت تایید کرد که چهار بازی را به پلتفرم های رقیب عرضه میکند

مایکروسافت تایید کرده است که چهار بازی انحصاری اکس‌باکس روی سایر پلتفرم‌های کنسولی مانند پلی استیشن 5 و یا نینتندو سوییچ منتشر خواهند شد.

طبق منابع The Verge که توسط VGC تایید شده است، این بازی‌ها Pentiment، Hi-Fi Rush، Sea of Thieves و Grounded خواهند بود.

این خبر به‌عنوان بخشی از پادکست جدیدی اعلام شد که برای ارائه به‌روزرسانی در مورد برنامه‌های آینده کسب‌وکار ایکس‌باکس طراحی شده بود. در پادکست، اسپنسر گفت که استارفیلد و ایندیانا جونز، عناوینی که قبلاً گزارش شده بود برای پلی استیشن 5 نیز عرضه میشوند، برای پلتفرمهای دیگر عرضه نخواهند شد. البته در یک مصاحبه جداگانه با The Verge، مدیر اجرایی گفت که احتمال عرضه این عناوین در آینده بر روی PS5 را رد نمی کند.

ایکس‌باکس در بیانیه‌ای گفت: برای اطمینان از موفقیت بلندمدت برای ایکس‌باکس و صنعت، ما باید به تکامل خود ادامه دهیم. امروز اعلام کردیم که جوامعی را که به آن دسترسی داریم گسترش خواهیم داد. در حال حاضر در حال ارائه چهار بازی Xbox به پلتفرم‌های دیگر هستیم. اینها عناوینی هستند که حداقل یک سال است که در دسترس بازیکنان ایکس باکس بوده اند، این بازیها جواهرات پنهانی هستند که شایسته تجربه گسترده تر هستند و بازی های لایو سرویسی که از استقبال بازیکنان بیشتری بهره مند خواهند شد. به زودی جزئیات بیشتری در مورد این عناوین به اشتراک خواهیم گذاشت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا