اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وان

فیل اسپنسر جایزه یک عمر دستاورد DICE را دریافت خواهد کرد

درحالی که ایکس باکس در بخش‌های مختلف، سرتیتر خبرها بوده، مانند تصاحب Activision Blizzard، اکنون خبری درباره‌ی فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت منتشر شده است.

Phil-Spencer

آکادمی علوم و هنرهای تعاملی(AIAS) که میزبان مراسم جوایز سالانه بازی به نام DICE Awards است، اعلام کرده که مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت و رئیس ایکس باکس، فیل اسپنسر، جایزه یک عمر دستاورد AIAS را در مراسم پیش رو دریافت خواهد کرد. بیست و پنجمین دوره‌ی جوایز سالانه DICE، قرار است در 24 فوریه برگزار شود و تاد هاوارد از شرکت Bethesda جایزه را به اسپنسر اهدا خواهد کرد.

رئیس AIAS یعنی Meggan Scavio کمی درمورد این اعلامیه صحبت کرد و گفت:« اسپنسر در تمام دوران حرفه‌ای خود در مایکروسافت هم شور و شوق خود برای گیمینگ و هم رهبری را نشان داد، او مسئول ابتکارات بزرگ و تاثیرگذاری بوده که روی کل صنعت بازی‌های ویدئویی تاثیرگذار بوده‌اند. از طرف هیئت مدیره آکادمی، ما مشتاقانه منتظر هستیم تا با اهدای جایزه یک عمر دستاورد به اسپنسر، تاثیر مهم او در تاریخ بازی‌های ویدئویی را جشن بگیریم.»

برخی از دریافت کنندگان سابق جایزه یک عمر دستاورد عبارتند از کن کوتاراگی خالق پلی استیشن، داگ لوونشتاین بنیانگذار ESA، ساتورو ایواتا رئیس سابق نینتندو و از این دست افراد تاثیرگذار در صنعت بازی‌های ویدئویی.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بله درسته اسپنسر خیلی ادم باحالیه ، گیمر هست ، شور و شوق داشته برای ایده هاش و کارش ، ورزشکار که هست ، خلاصه نمره اش بیسته
    ولی سوالی که برای من پیش میاد اینکه ایا اسپنسر میتونست بدون پول مایکروسافت ، xbox رو نجات بده ؟
    چون 2 تا از بهترین و بزرگ ترین ایده هاش مستقیما از سرمایه عظیم مایکروسافت میاد 1- گیم پس 2- خرید استدیو و ناشر های بزرگ صنعت گیمه
    خلاصه که جایزه نوش جونش ، حالش رو ببره

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا