اخبار بازی

فیل اسپنسر می‌گوید چند پلتفرمی شدن ایکس‌باکس ناشی از عادات نسل Z است

به گفته رئیس بخش بازی‌های مایکروسافت، استراتژی جدید ایکس‌باکس در مورد بازیهای انحصاری‌اش، تا حدی بخاطر رفتار و عادات مصرف کنندگان Gen Z شکل گرفته است. در ماه فوریه، مایکروسافت یک به‌روزرسانی تجاری برای Xbox ارائه کرد که برنامه‌های خود را برای آوردن بازی‌های فرست پارتی بیشتر به پلتفرم‌های رقیب را تأیید کرد.

فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، در مصاحبه‌ای با Polygon، در مورد تغییر استراتژی ایکس‌باکس گفت که بودجه‌های توسعه‌ی بازیها، توجیه انحصاری‌ ماندن بازیها را سخت‌تر می‌کند. اسپنسر همچنین گفت که تلاش برای مرتبط ماندن با مصرف‌کنندگان جوان‌تر در تصمیم‌گیری برای در دسترس قرار دادن بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس بر روی پلتفرم‌های دیگر موثر بوده است. این تصور که ایکس باکس فقط می تواند همین دستگاهی باشد که به تلویزیون وصل می شود، چیزی نیست که در تحقیقات رفتاری Gen Z می بینیم. برخی از آنها آیفون خواهند داشت، برخی اندروید خواهند داشت، اما همه بازی‌ها و همه چیز یکسان است. من می‌توانم در هر دوی آنها (اندروید و IOS) به TikTok بروم.  همه محتوای دلخواه آنها هر کجا که بخواهند در دسترس است. بنابراین، ایکس‌باکس مکانی است که می‌توانم بازی‌های بزرگی را که می‌خواهم پیدا کنم. هر تصمیمی که می گیریم این است که ایکس باکس را در دراز مدت قوی‌تر کنیم. این بدان معنا نیست که همه با تمام تصمیماتی که می گیریم موافق باشند. اما این برای چگونگی تصمیم‌گیری ما اساسی است.

فیل اسپنسر از انحصاری‌ها متنفر است و به همین دلیل است که برخی از انحصاری‌های ایکس‌باکس اکنون برای پلی‌استیشن و سوییچ عرضه شدند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا