اخبار بازیایکس باکس 360ایکس باکس سری ایکسایکس باکس وان

اضافه شدن بیش از 70 بازی قدیمی به برنامه Xbox Backward Compatibility

شرکت Microsoft در جریان لایو استریم جشن بیستمین سالگرد ایکس باکس، اعلام کرده که 76 عنوان قدیمی دیگر از طریق قابلیت پشتیبانی از نسل‌های قبل قابل بازی خواهند بود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

برنامه Xbox Backward Compatibility

بازگرداندن بازی‌های گذشته به کنسول‌های جدید، یکی از مواردی به‌شمار می‌رود که مایکروسافت در سال‌های اخیر در آن عملکرد بسیار خوبی داشته است. برنامه پشتیبانی از بازی‌های Xbox 360 بر روی Xbox One ابتدا در دوره نسل قبل آغاز شد و با عرضه ایکس باکس سری ایکس|اس همچنان ادامه یافت. اکنون نیز چندین عنوان کلاسیک دیگر از ایکس باکس اوریجینال و ایکس باکس 360 به این برنامه افزوده شده‌اند، اما به‌نظر می‌رسد از حالا به بعد شاهد اضافه شدن بازی‌های بیشتری نخواهیم بود.

لیست بازی‌های اضافه شده شامل عناوین قابل توجهی مانند تمامی نسخه‌های مجموعه Max Payne ،F.E.A.R و Dead or Alive می‌شود. همچنین تمامی این 76 بازی از قابلیت HRD اتوماتیک بهره می‌برند و 11 مورد از آن‌ها از FPS Boost پشتیبانی می‌کنند. بسته به سخت افزار شما، بسیاری از آن‌ها با رزولوشن بهتری نیز اجرا خواهند شد. شما می‌توانید لیست کامل بازی‌های اضافه شده را از طریق اینجا مشاهده کنید.

تمام این عناوین از همین حالا بر روی ایکس باکس وان و Xbox Series X|S قابل اجرا هستند. همان‌طور که گفته شد، این آخرین گروه از بازی‌ها برای برنامه پشتیبانی از عناوین نسل‌های قبل ایکس باکس خواهد بود. پگی لو، مدیر برنامه Backward Compatibility ایکس باکس دلیل این امر را محدودیت‌های موجود در زمینه‌های فنی و لایسنس بازی‌ها اعلام کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا