اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

تأیید نمایش جدید Xbox و Bethesda برای ماه خرداد

شرکت Microsoft دقایقی پیش اعلام کرد که نمایش جدید Xbox و Bethesda در تاریخ 12 ژوئن (یک‌شنبه 22 خرداد، ساعت 21:30) برگزار خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

نمایش جدید Xbox و Bethesda

با کنسل شدن رویداد E3 در سال 2022، مایکروسافت تصمیم گرفته که رویداد خود را به‌صورت جداگانه برگزار کند. مایکروسافت در یک بیانیه رسمی در خصوص محتویات این رویداد گفته: «این نمایش شامل عناوین شگفت‌انگیزی خواهد بود که توسط Bethesda ،Xbox Game Studios و شرکای ما در سراسر دنیا در دست ساخت هستند.»

طبق اعلام رسمی مایکروسافت، این رویداد «بازی‌های متنوعی را در بر دارد که به‌زودی به اکوسیستم ایکس باکس می‌آیند، از جمله بازی‌هایی که بر روی گیم پس، ایکس باکس و PC عرضه می‌شوند.» نمایش پیش‌رو از طریق یوتیوب، توئیچ، توئیتر، فیسبوک و تیک تاک رسمی ایکس باکس پخش خواهد شد و بیش از 30 زبان مختلف را پشتیبانی خواهد کرد.

در حال حاضر جزئیات دقیقی از بازی‌های حاضر در این رویداد اعلام نشده، اما می‌توان انتظار داشت بتسدا عناوینی مانند Starfield و  Redfall که هردوی آن‌ها برای تعطیلات سال 2022 برنامه‌ریزی شده‌اند را نمایش دهد. از طرف دیگر، سایر استودیوهای ایکس باکس نیز بازی‌های معرفی‌شده زیادی را در دست ساخت دارند که تاریخ عرضه دقیقی برای آن‌ها اعلام نشده است. بازی‌های Avowed ،Everwild ،Contraband ریبوت Fable، ریبوت Perfect Dark و Senua’s Saga: Hellblade 2 برخی از این عناوین به‌شمار می‌روند که ممکن است شاهد نمایش جدید برخی از آن‌ها در رویداد ماه خرداد باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا