اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

کنفرانس E3 2021 مایکروسافت و بتسدا در تاریخ 23 خرداد برگزار می‌شود

شرکت Microsoft رسما اعلام کرده که کنفرانس E3 امسال آن‌ها با بتسدا ادغام خواهد شد و در تاریخ 13 ژوئن (یکشنبه 23 خرداد)، ساعت 21:30 پخش خواهد شد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

کنفرانس Xbox و Bethesda

چیزی تا برگزاری رویداد E3 2021 نمانده و حال همانطور که از قبل شایعه شده بود، مایکروسافت زمان دقیق برگزاری کنفرانس خود را رسما برای تاریخ 23 خرداد اعلام کرده است. طول مدت این کنفرانس 90 دقیقه خواهد بود و به گفته مایکروسافت، طرفداران می‌توانند انتظار دیدن بازی‌های بزرگی که در پاییز امسال برای ایکس باکس منتشر می‌شوند و همچنین عناوین Xbox Game Pass را داشته باشند.

همچنین مایکروسافت وعده داده که طرفداران «هرچیزی که می‌خواهند را در مورد فهرست عظیم بازی‌هایی که حاصل همکاری با بتسدا هستند، خواهند دانست.» پیش از این بارها شایعه حضور بازی موردانتظار Starfield را شنیده بودیم و حال تصویری که مایکروسافت برای کنفرانس خود منتشر کرده، در کنار Halo Infinite تاحدودی نمایش استارفیلد را نیز تأیید می‌کند.

همچنین طبق شایعات مایکروسافت در E3 امسال از جدیدترین نسخه Forza Horizon نیز رونمایی خواهد کرد. شایان ذکر است که مایکروسافت در اعلامیه خود تأیید کرده که در کنار بازی‌های Xbox Game Studios و Bethesda، نمایش مایکروسافت بر روی همکاری‌ها با سایر ناشران در سراسر دنیا نیز تمرکز دارد.

رویداد E3 2021 از تاریخ 10 تا 13 ژوئن (20 تا 23 خرداد) برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا