اخبار بازی

بازی Deliver Us The Moon به گیم پس افزوده شد

بازی Deliver Us The Moon از همین حالا بر روی گیم پس قابل دریافت است و کاربران کنسول اکس باکس وان و رایانه‌های شخصی می‌توانند هم‌اکنون به تجربه این عنوان بپردازند.

بازی Deliver Us The Moon

آخرین عنوان اضافه‌شده به سرویس Xbox Game Pass، یک بازی sci-fi است که پیش‌تر برای کاربران رایانه‌های شخصی منتشر شده‌بود و به‌تازگی برای کنسول‌ها نیز پورت شده‌است. در Deliver Us The Moon شما در نقش یک فضانوردی قرار می‌گیرید که برای پیدا کردن منابع انرژی جدید، به ماموریتی در ماه فرستاده شده و با چالش‌های مختلفی روبرو است.

بازی سعی می‌کند احساس تنهایی را در این جهان بی‌کران، به مخاطب القا کند. در شبی از مامورت، ارتباط شخصیت اصلی داستان با زمین قطع می‌شود و حال شما باید به‌عنوان آخرین فضانورد، با کاوش بر روی ماه و پیگیری اتفاقات بشریت را نجان دهید. تنها همراه بازیکن در این بازی، روبات کوچکی به نام ASE است که به همراه آن پایگاه‌های طرد شده را جستوجو می‌کنید و با کنار هم قرار دادن سرنخ‌ها، به حقایق پی می‌برید.

شرکت مایکروسافت اخیرا در اخباری دیگر اعلام کرده‌بود که آخرین ساخته راکستار یعنی بازی Red Dead Redemption 2 را نیز به گیم پس اضافه خواهد کرد. مجموعه بازی‌های بزرگ و کوچک این سرویس همچنان به‌شکل چشمگیری رو به افزایش است و رضایت کاربران را به‌همراه دارد.

بازی Deliver Us The Moon هم‌اکنون برای پلتفرم‌های نینتندو سوئیچ، اکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا