اخبار بازی

Xbox 720 و PS4 به مراتب بهتر از Wii U خواهند بود

366187Wii_U_logo.jpeg

تحلیل گر معروف صنعت بازی، آقای Michael Pachter معتقد است که با این که کنسول جدید کمپانی Nintendo یعنی Wii U، در حال حاضر پشتیبانی زیادی دریافت می‌کند، اما در آینده، ناشران خارجی پشتیبانی کمتری از این کنسول نشان خواهند داد و کنسول های نسل بعد کمپانی های Sony و Microsoft هر زمان که عرضه شوند، بهتر از Wii U خواهند بود.

 

وی ضمن گفتگو با GameIndustry اذعان داشت: " من فکر می‌کنم شما خواهید دید که کنسول Wii U علی رغم این که در حال حاضر پشتیبانی زیادی از جانب ناشران دریافت می‌کند، در آینده هیچ کس از آن پشتیبانی نخواهد کرد. من فکر نمی‌کنم سال آینده ما همه بازی ها را بر روی Wii U نیز ببینیم. من فکر می‌کنم که هر زمان کنسول های نسل بعد عرضه شوند، به مراتب بهتر از Wii U خواهند بود."

 

وی افزود: " عنوان Call of Duty امسال بر روی کنسول Wii U بدون شک عالی بوده است. مشکل بازی کردن آنلاین این عنوان این است که این یک اجتماع است و اگر فقط 4 نفر بر روی این کنسول به بازی کردن آن بپردازند، جالب و سرگرم کننده نخواهد بود. هیچ کس با عقل سلیم یک Wii U نخواهد خرید و بگویید 'من تصمیم دارم که Call Of Duty بازی کنم'. این مثل این است که شخصی بگوید 'من از این لحظه به بعد دیگر از Google و Face-Book استفاده نمی‌کنم'."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا