اخبار بازیایکس باکس 360ایکس باکس سری ایکسایکس باکس وان

برگزاری برنامه ویژه بیستمین سالگرد Xbox در ماه نوامبر

شرکت Microsoft اعلام کرده که در تاریخ 15 نوامبر (24 آبان)، یک برنامه دیجیتالی را برای جشن گرفتن بیستمین سالگرد Xbox تدارک دیده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

جشن بیستمین سالگرد Xbox

طبق صحبت‌های مت بوتی، رئیس Xbox Game Studios بر روی Xbox Wire، این برنامه شامل معرفی بازی‌های جدید نیست و بجای آن، «یک نگاه ویژه به 20 سال گذشته ایکس باکس» را شاهد خواهیم بود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این برنامه در دسترس نیست اما گفته شده که طی هفته‌های آینده، مایکروسافت جزئیات تکمیلی را اعلام خواهد کرد.

البته که احتمال انتشار اخبار جدید بازی‌هایی که از قبل معرفی شده‌اند، وجود دارد. 15 نوامبر همچنین بیستمین سالگرد عرضه سری Halo نیز محسوب می‌شود و باید دید که آیا مایکروسافت رونمایی جدیدی را برای بازی Halo Infinite در نظر دارد یا خیر. تام هندرسون، اینسایدر صنعت بازی قبل از انتشار اعلامیه مایکروسافت برای این برنامه، از طرف منابع خود نقل کرده بود که بخش کمپین هیلو اینفینیت به‌زودی نمایش خواهد داشت. با این‌حال مایکروسافت تاکنون چیزی را تأیید یا تکذیب نکرده است.

ایکس باکس از لحاظ عرضه بازی‌های جدید ماه‌های شلوغی را در پیش دارد. ابتدا Age of Empires IV در تاریخ 28 اکتبر (6 آبان) عرضه می‌شود و پس از آن، استودیوی پلی‌گراند گیمز بازی Forza Horizon 5 (که به‌تازگی گلد شد) را در تاریخ 9 نوامبر (18 آبان) عرضه خواهد کرد. در همین حال، نسخه Game of the Year Edition بازی Microsoft Flight Simulator نیز اخیرا همراه با محتویات جدید، برای عرضه در 18 نوامبر (27 آبان) معرفی شده است. در نهایت نیز Halo Infinite پس از یک سال تأخیر، در تاریخ 8 دسامبر (17 آذر) منتشر می‌شود. تمام این عناوین از روز عرضه در اختیار مشترکان ایکس باکس گیم پس قرار می‌گیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا