اخبار بازی

شایعه: ریمستر بازی WWE SmackDown در دست ساخت قرار دارد

بازی WWE SmackDown

به تازگی شایعاتی در فضای اینترنت پخش شده که حاکی از در دست ساخت بودن ریمستر بازی WWE SmackDown است. این بازی ورزشی که تحت نام کامل WWE SmackDown! Here Comes the Pain شناخته می‌شود در سال 2003 برای کنسول PS2 عرضه شد و یکی از بهترین عناوین کشتی‌گیری در بازی‌های ویدئویی به شمار می‌رود.

این شایعه از جایی آغاز شد که برایان ویلیامیز (Bryan Williams) طراح بازی ارشد استودیو Yuke’s که روی مجموعه عناوین WWE مانند بازی WWE 2K19 کار می‌کند توییتی را به اشتراک گذاشت و در آن گفت که در یک جلسه 6 ساعته درباره یک پروژه معرفی نشده با همکاران خود به گفتگو پرداخته است. ایشان توییت خود را با جمله “ما امروز مدت زمان زیادی، WWE SmackDown! Here Comes the Pain را بازی کردیم” به پایان رساند. بخش آخر این پست، شایعات را پیرامون ساخت ریمستر بازی WWE SmackDown برای پلتفرم‌ها و کنسول‌های امروزی ایجاد کرده است.

این شایعات هنگامی قوت بیشتر پیدا کرد که توییت مورد بحث در کانال یوتیوب Smacktalks هم کشف شد. با این حال ویلیامز تاکنون توضیحی درباره صحبت‌های خود ارائه نکرده و عکس‌العملی به انتظارات طرفداران نشان نداده است. ناگفته نماند که ممکن است اظهارات ویلیامز به طور کلی به بازی دیگری ارتباط داشته باشد اما اشاره ایشان به WWE SmackDown! Here Comes the Pain هم در نوع خود امری عجیب به نظر می‌رسد. متاسفانه به نظر می‌رسد به این زودی‌ها متوجه نخواهیم شد این پروژه معرفی شده دقیقا چه عنوانی بوده است. همان‌طور که گفته شد WWE SmackDown! Here Comes the Pain به همراه WWF No Mercy and Fire Pro Wrestling همواره جزو بهترین بازی‌های کشتی‌گیری محسوب می‌شوند و بازسازی آن مسلما پروژه مهیجی برای طرفداران خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا