اخبار بازی

فهرست شخصیت‌های قابل بازی تایید شده بازی WWE 2K20

بازی WWE 2K20

در حالی کم‌کم به زمان انتشار نزدیک می‌شویم به مرور لیست شخصیت‌های قابل بازی تایید شده بازی WWE 2K20 به‌روزرسانی می‌شود. امری که همواره یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت کیفی و تجاری این مجموعه بازی به شمار می‌آید.

سال گذشته تعداد کاراکترهای قابل بازی تا بیش از 200 مورد افزایش پیدا کرد و بدین ترتیب شرکت 2K Games در هر سال بر تعداد کاراکترهای این اثر خود در مقایسه با نسخه‌ سال گذشته و با استفاده از قهرمان‌ها و ضدقهرمان‌های عناوین پیشین افزوده است. در حالی که به راحتی می‌توانید مطمئن باشید تمامی ستارگانی که هر هفته در مسابقات واقعی مشاهده می‌کنید در بازی نیز حضور خواهند داشت تاکنون حضور تعداد محدودی از آن‌ها مورد تایید قرار گرفته است.

ستاره‌های معمول روی کاور بازی یعنی Becky Lynch و Roman Reigns به همراه Sasha Banks، Charlotte Flair و Bayley در بازی حاضر خواهند بود. کشتی‌گیران افسانه‌ای دیگری نظیر Stone Cold Steve Austin، Sting Hulk Hogan و The Undertaker در بازی در دسترس بوده از طرفی دیگر Chyna هم برای اولین بار در این مجموعه حضور پیدا خواهد کرد.

این تمامی لیست نبوده و بسیاری از شخصیت‌های دیگر در بازی حضور داشته که درون بخش داستانی نیز حضور خواهند داشت. وجود شخصیت‌هایی هم‌چون FrankenStrowman، “Wicked” Aleister Black و Apex Predator Randy Orton مسلما از یک بخش داستانی عجیب و در عین حال زیبا حکایت خواهد داشت.

بازی WWE 2K20 در تاریخ 22 اکتبر 2019 برابر با 30 مهر 98 برای پلتفرم‌های Xbox One، PlayStation 4 و کامپیوترهای خانگی عرضه می‌شود. در انتها می‌توانید لیست تمامی شخصیت‌هایی تایید شده در بازی را مشاهده نمایید.

AJ StylesBuddy MurphyMandy Rose “Survivor”Ronda Rousey
Aleister BlackCarmellaMankindRowdy Roddy Piper
Alexa BlissDana BrookeMickie JamesRusev
Andre The GiantDaniel BryanMontez FordSamoa Joe
Angelo DawkinsDrew McIntyreNaomiSeth Rollins
Angelo DawkinsDusty RhodesNatalyaShawn Michaels
AsukaEddie GuerreroNia JaxSheamus
Big Boss ManEdgeNikki BellaSheamus “Fed-Up”
Big ShowFinn BalorNikki CrossThe Miz
Braun StrowmanFinn Balor “Demon KingNikki Cross “Twisted”The Rock (Retro)
Bray WyattJohn CenaPaigeTriple H
Bray Wyatt “The Fiend”Johnny GarganoPapa ShangoUltimate Warrior
Bray Wyatt “The Swampfather”KanePaul HeymanVelveteen Dream
Bret HartKevin OwensRandy OrtonXavier Woods
Brie BellaKing BookerRandy Savage 
Brock LesnarKurt AngleRey Mysterio 
Brutus BeefcakeMandy RoseRic Flair 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا