اخبار بازی

بسته الحاقی اول بازی Assassin’s Creed Valhalla با تاخیر عرضه خواهد شد

بازی Assassin's Creed Valhalla

بازی Assassin’s Creed Valhalla به عنوان بزرگترین عنوان فرنچایز از لحاظ محتوا در سال گذشته عرضه شد و با گرافیک فوق‌العاده و گیم‌پلی سرگرم‌کننده، بسیاری از بازیکنان را جذب خود کرد.  ماه‌ها پس از عرضه، یوبی‌سافت عرضه محتوای رایگان را متوقف نکرده است و به زودی اولین بسته الحاقی بازی با نام Wrath of the Druids عرضه خواهد شد. حالا یوبی‌سافت اعلام کرده است که برای انتشار این DLC به زمان بیشتری نیاز دارند.

فعلا اطلاعات زیادی از محتوای Wrath of the Druids منتشر نشده است اما یوبی‌سافت اعلام کرده است که این تاخیر برای ارائه یک تجربه لذت بخش الزامی است. این بسته الحاقی در تاریخ بیست و سوم اردیبهشت ماه بر روی همه پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است که بسته الحاقی دوم بازی که بر روی حمله وایکینگ‌ها به پاریس تمرکز دارد، در ماه‌های آتی به صورت کامل معرفی خواهد شد.

بازی Assassin’s Creed Valhalla هم‌اکنون بر روی کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سریز ایکس، ایکس باکس سریز اس، ایکس باکس وان، استادیا و PC در دسترس است و شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر، نقد آن را در بازی سنتر بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا