اخبار بازی

رکوردزنی پیش‌فروش Shadowlands در میان تمام اکسپنشن‌های بازی World of Warcraft

طبق اعلام اکتیویژن-بلیزارد، میزان پیش‌فروش اکسپنشن Wolrd of Warcraft: Shadowlands از تمام اسکپنشن‌های قبلی سری بیشتر بوده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی World of Warcraft: Shadowlands

بیش از یک دهه است که از شروع کار بازی World of Warcraft می‌گذرد و این عنوان در کنار بازی اصلی، به‌لطف بسته‌های الحاقی خود همچنان به گسترش یافتن و جلب محبوبیت ادامه می‌دهد. به‌زودی هشتمین اکسپنشن بازی تحت نام Shadowlands منتشر می‌شود که محتویات مختلفی را به این عنوان MMO اضافه می‌کند. اینطور که به‌نظر می‌رسد، جدید ترین بسته الحاقی World of Warcraft در امر پیش‌فروش عملکرد بسیار خوبی داشته است.

آقای Bobby Kotick (مدیرعامل شرکت Activision Blizzard) در گزارش مالی اخیر اکتیویژن اعلام کرد که میزان پیش‌فروش Shadowlands از تمام اکسپنشن‌های پیشین بازی عبور کرده است. علاوه بر آن، Kotick اضافه کرد که پس از عرضه World of Warcraft Classic در سال گذشته کاربران بازی دوبرابر شده‌اند و بازی در حال حاضر، تعامل “بی‌نظیری” را از سوی بازیکنان تجربه می‌کند.

بسته World of Warcraft: Shadowlands ابتدا قرار بود در ماه اکتبر گذشته عرضه شود، اما پس از تأخیر به‌وجود آمده، این اکسپنشن در تاریخ 23 نوامبر (3 آذر) در دسترس قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا