اخبار بازیکامپیوتر

اکسپنشن World of Warcraft: Shadowlands سریع‌ترین فروش تاریخ رایانه‌های شخصی را تجربه کرد

اکسپنشن World of Warcraft: Shadowlands موفق شد تا با رکوردشکنی در زمینه فروش 24 ساعت اول، از رکورددار قبلی یعنی Diablo 3 عبور کند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی World of Warcraft: Shadowlands

16 سال پس از عرضه، بازی World of Warcraft اخیرا هشتمین اکسپنشن بزرگ خود را دریافت کرد که با واکنش بی‌سابقه‌ای از سوی طرفداران همراه شد. اکتیویژن بلیزارد پیش‌تر نیز از میزان بالای پیش‌فروش Shadowlands نسبت به اکسپنشن‌های پیشین بازی خبر داده بود، اما حالا پس از انتشار آمارهای قابل توجهی از فروش این اکسپنشن منتشر شده است.

اکسپنشن World of Warcraft: Shadowlands موفق شده در 24 ساعت اولیه، 3.7 میلیون نسخه بفروشد که سریع‌ترین فروش یک بازی برای رایانه‌های شخصی در میان تمام دوران به‌شمار می‌رود. همان‌طور که اشاره شد، رکورد قبلی در اختیار Diablo 3 قرار داشت که در همین بازه زمانی 3.5 میلیون نسخه فروخته بود.

اکتیویژن بلیزارد همچنین اعلام کرد که با عرضه Shadowlands، ورلد آف وارکرفت به بیشترین میزان مشترکان یک ماهه (یا بیشتر) بازیکنان رسیده است. مجموع سالانه پلی تایم بازیکنان World of Warcraft در طول 2020 نسبت به 10 سال اخیر در بالاترین حد خود بوده و نسبت به سال گذشته در همین زمان، تقریبا دوبرابر بوده است.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا