اخبار بازی

بازی Wordle توسط New York Times به قیمت بیش از 1 میلیون دلار خریداری شد

بازی Wordle توسط نیویورک تایمز (NYT) با مبلغ نامشخصی خریداری شد، قیمت دقیق پرداختی آن اعلام نشده اما می‌دانیم که یک عدد هفت رقمی پایین، نزدیک 1 میلیون دلار است. Wordle یک بازی کلمات مبتنی بر وب است، بازی به اینگونه انجام می‌شود که بازیکنان تلاش می‌کنند تا یک کلمه پنج حرفی را در شش تلاش حدس بزنند. نتیجه‌ی آن در قالب کاشی‌های رنگی، برای هر حدس نشان داده می‌شود، به شکلی که به بازیکنان اطلاع می‌دهد که کدام حروف در موقعیت صحیح و کدام در موقعیت‌های دیگر کلمه پاسخ قرار دارند.

wordleweb

سازنده‌ی بازی، Josh Wardle در توییتر خود چنین نوشت:« اینکه یک بازی برای مردم تا به این اندازه شادی آفرین باشد بسیار شگفت انگیز است و من بابت بازخوردهایی که تاکنون از برخی از شما در رابطه با دور هم جمع کردن افراد سرتاسر جهان به عنوان اعضای خانواده‌ی بازی Wordle و ایجاد کردن یک رقابت دوستانه، با من به اشتراک گذاشته‌اید بسیار سپاسگزارم. اگر بگویم این معامله برای من سخت نبوده دروغ گفته‌ام. از طرفی برای من رشد و پیشرفت Wordle و ایجاد یک تجربه‌ی جذاب برای مردم در اولویت قرار داشت.»

او همچنین اضافه کرد:« وقتی این بازی روی سایت NYT قرار گیرد، به صورت رایگان برای همه در دسترس است و تمهیدات لازم برای حفظ و نگهداری اطلاعات و Ranking بازیکنان انجام خواهد شد.» NYT در پستی مربوط به این خرید، اشاره کرده که Wordle فقط در ابتدا برای گیمرها رایگان خواهد بود. اشتراک فعلی NYT Crosswords برای بازیکنان 5 دلار در ماه و یا 40 دلار در سال است.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا