اخبار بازی

اطلاعات جدیدی از بازی Wonder Woman منتشر شد

سخنگوی بخش گیمینگ کمپانی Warner Bros. تایید کرد که بازی اختصاصی کاراکتر Wonder Woman، یک عنوان اکشن ماجراجویی تک نفره است که در یک دنیای باز و پویا جریان خواهد داشت.

با صحبت‌های اخیر Warner Bros. مبنی بر احتمال تبدیل فرانچایزها و آیپی‌های بزرگ این کمپانی به بازی‌های لایو سرویس و همیشه آنلاین، این ترس بین طرفداران بوجود آمده بود که شاید عنوان در دست توسعه وارنر از شخصیت Wonder Woman هم این اتفاق را تجربه کند.

با این حال Warner Bros. در بیانیه‌ای به رسانه IGN، هرگونه ادعا راجع به لایو سرویس بودن بازی Wonder Woman را تکذیب کرد و اعلام کرد نه تنها این یک اثر لایو سرویس نخواهد بود، بلکه این بازی یک اکشن ماجراجویی تک نفره است و در یک دنیای باز و پویا جریان خواهد داشت؛ این تجربه که دارای دوربین سوم شخص هم خواهد بود، به بازیکنان اجازه می‌دهد که به دایانا از Themyscira تبدیل شوند و یک داستان اورجینال و جدید را در دنیای DC، تجربه کنند.

از زمان معرفی این بازی در سال 2021، اخبار بسیار کمی از آن منتشر شده اما با توجه به سابقه برادران وارنر در بحث خریدهای درون برنامه‌ای بازی‌هایشان، این خبر که Wonder Woman یک عنوان لایو سرویس نخواهد بود تا حدی امیدوارکننده است، اگرچه زمان نشان خواهد داد که این موضوع چه تاثیری روی بازی می‌گذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا