اخبار بازی

Season Pass عنوان Wolfenstein 2: The New Colossus معرفی شد

Season Pass عنوان «Wolfenstein 2: The New Colossus» با نام «The Freedom Chronicles» معرفی شد.

 width=640 height=360 /></p><p dir=rtl><span style=این سیزن‌پس به شما اجازه خواهد داد در نقش ۳ مبارز آزادی متفاوت قرار بگیرید. قیمت سیزن‌پس ۲۴.۹۹$ است، تاریخ انتشار آن نیز در زمان دیرتری اعلام خواهد شد.

جزئیاتی راجع به ۳ بسته‌ای که در سیزن‌پس قرار دارند :

بسته‌ی اول با نام «The Adventures of Gunslinger Joe» :در نقش بازیکن حرفه‌ای خط حمله‌ (فوتبال آمریکایی) «Josef Stallion» قرار گرفته و با درهم کوبیدن دسته‌های نازی‌ها از خرابه‌های شیکاگو گرفته تا محیط وسیع فضا، پیش بروید.

بسته‌ی دوم با نام «The Diaries of Agent Silent Death» : به عنوان مأمور و قاتل سابق Jessica Valiant» ،OSS» به پناهگاه نازی‌ها در کالیفورنیا نفوذ و اطلاعات محرمانه‌ی عملیات «San Andreas» را کشف کنید.

بسته‌ی سوم با نام «The Amazing Deeds of Captain Wilkins» : به عنوان قهرمان معروف ارتش آمریکا، کاپیتان «Gerald Wilkins» برای مأموریتی به آلاسکا، که تحت کنترل نازی‌هاست رفته و عملیات «Black Sun» را خنثی کنید.

همچنین پیش‌‌خرید بازی، دسترسی به «The Freedom Chronicles: Episode Zero» را برای شما فراهم خواهد کرد که شما را در قالب DLC جدیدی با ۳ شخصیت قابل بازی در بسته‌های مذکور آشنا میکند و در اصل پیش زمینه‌ای برای سیزن‌پس بازی است. این DLC در اختیار خریداران سیزن‌پس نیز قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا