اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

بازی Wo Long: Fallen Dynasty برای سال 2023 معرفی شد

در جریان رویداد ایکس باکس و بتسدا، استودیوی Team Ninja و کوئی تکمو از بازی جدید در دست ساخت خود با نام Wo Long: Fallen Dynasty رونمایی کردند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Wo Long Fallen Dynasty

تیم نینجا که سازنده عناوینی مثل Nioh و Ninja Gaiden محسوب می‌شود، یکی از با استعدادترین استودیوها در ژانر اکشن به‌شمار می‌آید. این استودیوی ژاپنی شب گذشته در رویداد مایکروسافت حضور داشت و از عنوان جدیدی رونمایی کرد. بازی Wo Long: Fallen Dynasty یک عنوان اکشن دارک فانتزی است که در دوران سه امپراطوری چین جریان دارد، اما این سرزمین در داستان بازی به تصرف شیاطین در آمده است.

بازیکن کنترل یک سرباز غیرنظامی بی‌نام را بر عهده می‌گیرد و برای بقای خود با شیاطین و سایر دشمنان انسانی به مبارزه می‌پردازد. این‌طور که به‌نظر می‌رسد، مبارزات با الهام از هنرهای رزمی چینی طراحی شده‌اند. گفته شده که فومیهیکو یاسودا، کارگردان مجموعه Nioh و ماساکی یاماگیوا، تهیه‌کننده ارشد Bloodborne هدایت ساخت این عنوان را در تیم نینجا بر عهده دارد.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty اوایل سال 2023 برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس|اس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. همچنین این عنوان اکشن از روز انتشار برای مشترکان سرویس Xbox Game Pass نیز در دسترس خواهد بود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا