اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

انتشار دموی رایگان بازی Wo Long: Fallen Dynasty

استودیوی تیم نینجا و شرکت Koei Tecmo اعلام کرده‌اند که دموی رایگان بازی Wo Long: Fallen Dynasty از امروز تا تاریخ 26 سپتامبر (4 مهر) برای کنسول‌های نسل نهمی در دسترس خواهد بود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Wo Long Fallen Dynasty

خالقان سری Nioh این روزها با پروژه‌های مختلفی طرفداران خود را هیجان‌زده کرده‌اند. پس از معرفی بازی Rise of the Ronin برای سال 2024، استودیوی Team Ninja حالا دموی رایگان بازی Wo Long: Fallen Dynasty را نیز رونمایی و عرضه کرده است. علی‌رغم اینکه بازی به‌صورت بین نسلی منتشر خواهد شد، دموی این عنوان تنها برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس|اس در دسترس قرار گرفته است.

دموی Wo Long: Fallen Dynasty به شما اجازه می‌دهد تا در کنار امتحان کردن مکانیزم‌های مبارزات و کاوش در محیط، با سیستم ساخت شخصیت بازی نیز آشنا شوید. همچنین این دمو دارای بخش آنلاین خواهد بود و خبر خوب این است که استفاده از ویژگی‌های آنلاین بازی در نسخه دمو، به سرویس‌های اشتراکی پلی استیشن پلاس و ایکس باکس لایو گلد احتیاج نخواهید داشت.

در نهایت کوئی تکمو، ناشر بازی تأیید کرده که همانند عناوین پیشین استودیوی تیم نینجا، دموی Wo Long: Fallen Dynasty نیز با یک نظرسنجی جهت اعمال بهبود در توسعه بازی همراه خواهد بود. این عنوان در اوایل سال 2023 برای PC، کنسول‌های نسل 8 و 9، و همچنین سرویس Xbox Game Pass عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا