اخبار بازی

Witcher 3 از سیستم مبارزه‌ی بهتری بهره خواهد برد

عنوان جدید CD Projekt Red به نام The Witcher 3: Wild Hunt که قرار است در سال آینده عرضه شود، بر اساس گفته‌های دست‌اندرکاران این بازی قرار است ما در این نسخه شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در مبارزات باشیم و کمبوهایی که برای این نسخه تعبیه شده‌اند بیشتر جنبه‌ی تاکتیکی خواهند داشت.

آقای Michał Platkow از استودیو CD Projekt Red در گفتگویی که با Rock, Paper, Shotgun داشت، در مورد مشکلات نسخه‌ی گذشته نیز صحبت‌هایی را انجام داد و او به این موضوع اشاره کرد که سیستم مبارزات نسخه‌ی قبلی به خوبی ظاهر نشد، زیرا سازندگان این بازی بیشتر بر روی داستان آن مانور داده بودند.
وی می‌گوید: "ما می‌خواهیم در سیستم مبارزه‌ی این بازی طوری تغییرات ایجاد کنیم که نشان دهیم Geralt چگونه از شمشیر خود استفاده می‌کند. Geralt یک شمشیرزنِ حرفه‌ای می‌باشد و در مقابل یک گروه 5 نفره، به خوبی می‌تواند خودش را نشان دهد."
او افزود: "مردم در مورد The Witcher 2 با ما صحبت‌های زیادی داشتند و معتقد بودند که سیستم مبارزه‌ی این بازی، بیشتر جنبه‌ی آرکید را دارد و در واقع آن‌ها با ما صادق بودند. ما تصمیم گرفتیم در The Witcer 3: Wild Hunt بیشتر روی مبارزات و تاکتیک‌های آن در میدان نبرد مانور دهیم."

همینطور او به پیشرفت دوربین این بازی اشاره کرد.
وی در این‌باره می‌گوید: "دوربین این بازی کاملاً مناسب است و از سمت راست بازیکن با فاصله‌ی مطلوبی به نمایش درخواهد آمد. به همین دلیل بازیکنان قادر خواهند بود که روی دشمنان، به راحتی کنترل داشته باشند. به‌طوری که اگر دشمنان قصد دارن شما را محاصره و یا از پشت به شما حمله کنند، شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را مشاهده کنید و از این کار جلوگیری کنید. به طور کلی، هیچ وقت این امکان وجود ندارد که شما ضربه بخورید و نفهمید که از کدام جناح، ضربه خوردید."
وی تصریح کرد: "همان‌گونه که دشمنان می‌توانند شما را محاصره کنند، شما هم قادر به حرکت هستید. اما این به معنای وحشی‌گری و هرج‌ومرج نمی‌باشد. بلکه شما قادر هستید که حرکات آهسته‌ای نظیر رقص با شمشیر را انجام دهید."
وی افزود: "ما برای دشمنان، از سیستم مبارزه واقعی استفاده خواهیم کرد. همینطور ما اعضای حرفه‌ای در تیم خود داریم که در کنار بدلکاران باتجربه صحنه‌های زیبایی خلق خواهند کرد. اکثر حرکات Geralt چیزی مانند رقص با شمشیر می‌باشد. حرکاتی که در واقعیت وجود ندارد اما شما را شگفت زده خواهد کرد. Geralt یک شخصیت تیز و سریع است."

این بازی قرار است در سال آینده بر روی پلتفرم‌های PC و PS4 عرضه شود. همین‌طور انتظار می‌رود که بر روی سایر کنسول‌های نسل بعد که هنوز معرفی نشده‌اند نیز منتشر شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا