اخبار بازی

آیا بازی Watch Dogs 3 عنوانی بین نسلی خواهد بود؟

بازی watch dogs 3

باز هم به فصل لو رفتن پروژه‌های جدید «شرکت یوبی‌سافت» رسیده‌ایم و این بار، علاوه بر لو رفتن اخبار جدید درباره فرنچایز Assassin’s Creed (که ظاهراً هیچ نظارتی برای محفوظ نگاه داشتن اطلاعات آن صورت نمی‌گیرد) جزئیات تازه‌ای درباره بازی Watch Dogs 3 نیز به بیرون درز کرده که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

پس از این که توسط کاربری در 4Chan اطلاعات نسخه بعدی بازی Assassin’s Creed  لو رفت، همین  شخص مدعی شد اطلاعاتی از شماره جدید Watch Dogs دارد و سپس اقدام به انتشار آن‌ها نمود. بر اساس  اطلاعات درز شده، نسخه سوم در شهر لندن واقع شده و امسال منتشر می‌شود. همان طور که می‌دانید، این موضوع تازه نیست و حتی پس از به پایان رساندن بازی Watch Dogs 2 نیز می‌توانستید به طور قاطعانه نسبت به محل وقوع نسخه سوم اظهار نظر کنید. اما قضیه هنگامی جالب می‌شود که شخص اطلاعات بیش‌تری درباره بازی منتشر نموده است.

به گزارش فرستنده مطالب، Watch Dogs 3 نه تنها در کشور انگلستان و شهر لندن واقع می‌شود، بلکه بازیکنان قادر خواهند بود تا جنسیت شخصیت اصلی را نیز انتخاب کنند. همچنین شخصیت اصلی، فردی جدید بوده و متأسفانه Aiden و یا Marcus قابل بازی نخواهند بود. شماره سوم، بیش از پیش روی مکانیزم‌های هک کردن مانور می‌دهد و تمرکز کم‌تری روی نبردهای بزرگ با سلاح‌های گرم دارد. در اصل مبارزات بیشتر روی نبرد با چاقو و به طور کلی سلاح‌های کوچک متمرکز است که با توجه به محیطی که در آن جریان دارد (لندن) موردی منطقی به نظر می‌رسد.

ظاهراً این اثر عنوانی بین نسلی خواهد بود، یعنی علاوه بر کنسول‌های نسل حاضر و کامپیوتر، برای کنسول‌های نسل نهم نیز منتشر می‌شود. در آخر، به نظر می‌رسد یوبی‌سافت این بازی را در E3 2019 معرفی و سپس تا تعطیلات پایان سال عرضه می‌کند. لازم به ذکر است که اطلاعات فوق تماماً شایعه بوده و درحال حاضر هیچ منبع معتبری آن را مورد تایید قرار نداده است.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا