اخبار بازی

آیا کنسول بعدی XBOX در سال 2026 عرضه می‌شود؟

یک ادعای جدید می‌گوید که کنسول بعدی ایکس‌باکس می‌تواند به زودی در سال 2026 عرضه شود. این کنسول همچنین Call of Duty آن سال را به صورت همزمان روانه‌ی بازار خواهد داشت.

اینسایدر The Ghost of Hope نوشت: از منابع مورد اعتماد شنیده شده است که Xbox بعدی قرار است در اواخر سال 2026 عرضه شود. به احتمال زیاد COD2026 نیز به صورت day one برای آن منتشر خواهد شد.

بازی Call of Duty 2026 توسط Infinity Ward در حال توسعه است. همچنین شایان ذکر است که Ghost of Hope منابعی در Activision دارد که احتمالا می‌تواند این اطلاعات را از آنجا گرفته باشد.

مایکروسافت چندین بار اعلام کرده که نسل بعدی کنسول ایکس باکس عرضه خواهد شد. در یکی از قسمت‌های پادکست رسمی ایکس‌باکس در ماه فوریه، سارا باند، رئیس ایکس‌باکس گفت که این شرکت در مورد آنچه که در آینده برای سخت‌افزار ایکس‌باکس اتفاق می‌افتد، هیجان زده است. او گفت: ما همچنین روی نقشه راه نسل بعدی سرمایه گذاری کرده‌ایم. چیزی که ما واقعاً روی آن تمرکز کرده‌ایم، ارائه بزرگترین جهش فنی است که تا به حال در یک نسل سخت‌افزاری دیده‌اید. همچنین در ماه اوریل، بر اساس یک ایمیل داخلی، او تکرار کرد که برای سخت افزار نسل بعدی، این شرکت با سرعت تمام به جلو حرکت می‌کند.

از طرفی به عنوان بخشی از تحقیقات در مورد خرید Activision توسط مایکروسافت مشخص شد که کنسول‌های نسل بعدی مایکروسافت و سونی تا سال 2028 عرضه نمی‌شوند. منبع این پرونده مربوط به سال 2022 بود. با این حال، مایکروسافت در جدیدترین درآمد خود می‌گوید که فروش سخت افزار ایکس باکس نسبت به سال گذشته 31 درصد کاهش یافته است. این می‌تواند جدول زمانی برای عرضه کنسول بعدی مایکروسافت را تغییر دهد.

شایان ذکر است که هیچ چیزی در مورد کنسول نسل بعدی ایکس باکس توسط مایکروسافت تایید نشده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا