اخبار بازیپلی استیشن 4

شایعه: ساخت بازی WiLD متوقف شده است

به‌تازگی جف گراب، اینسایدر شناخته شده دنیای بازی‌ها عنوان کرده که بازی WiLD به‌طور کامل کنسل شده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی WiLD

عنوان وایلد ابتدا در سال 2014 معرفی شده بود و قرار بود که به‌طور انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر شود؛ اما اکنون سال‌هاست که چیزی از این بازی ندیده‌ایم. آخرین باری که اطلاعات جدیدی از WiLD منتشر شد، سال 2017 بود که سازندگان چند اسکرین شات را از این عنوان جهان باز به اشتراک گذاشتند.

اکنون جف گراب در یکی از ویدئوهای اخیر جاینت بامب مدعی شده که روند ساخت وایلد به‌طور کامل متوقف شده و دیگر چنین پروژه‌ای وجود ندارد. او در صحبت‌های خود بسیار مطمئن می‌رسد و دلایل زیادی هم برای این اطمینان وجود دارد. مدتی پیش بود که مایکل انسل، خالق WiLD صنعت ویدئوگیم را ترک کرد. گراب می‌گوید که سایر اعضای تیم در نظر دارند تا با کنسل شدن این پروژه، بر روی یک بازی جدید کار کنند.

مایکل انسل در هنگام اعلام ترک عرصه بازیسازی، در کنار WiLD بر روی پروژه بلندپروازانه Beyond Good and Evil 2 نیز مشغول کار بود. هر چند بعید به‌نظر می‌رسد که در آینده‌ای نزدیک چیزی از Beyond Good and Evil 2 ببینیم، اما یوبیسافت مدتی پیش اعلام کرد که توسعه این بازی همچنان در حال پیشرفت است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا