اخبار بازی

دلیل عدم عرضه‌ بازی Red Dead Redemption 2 روی نینتندو سوییچ

مشخصا دلیل عدم عرضه‌ بازی Red Dead Redemption 2 برای کنسول سوییچ برای بسیاری سوال است. حال سخنگوی بخش آمریکای شمالی نینتندو به این سوال پاسخ داده.
طی این نسل و با عرضه‌ی کنسولی هیبریدی، نینتندو همواره تلاش کرده است تا بازی‌های شخص ثالث بیشتری را روی سوییچ بیاورد. پشتیبانی سازندگان با بازی‌های AAA از لاین‌آپ سوییچ رو به افزایش است تا جایی که حتی شاهد عرضه عناوین شوتر چون DOOM هم برای این کنسول هستیم.
اخیرا در گفت‌وگو با هالیوود ریپورتر، آقای Reggie سخنگوی نینتندو عدم عرضه‌ی RDR 2 برای سوییچ را مشکل زمان‌بندی مطرح کرد. در شرایطی که شاید بسیاری به حجم بالای بازی فکر می‌کنند که تا سقف ۱۰۰ گیگابایت روی پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان رسیده و البته محدودیت سخت‌افزاری سوییچ، این جواب در نوع خود جالب توجه است.

 width=630 height=354 /></p><p dir=rtl>سخنگوی نینتندو توضیح داد که کمپانی شرقی علاقه‌ی زیادی به عرضه‌ Red Dead روی سوییچ دارد، ولی این بازی برای سال‌ها در دست توسعه بوده است و پروسه‌ی ساخت دلیل اصلی عدم عرضه‌ی بازی روی کنسول هیبریدی است. به عقیده‌ی او بازی‌های بزرگی که از طرف سازندگان شخص ثالث تا به حال منتشر شده‌اند، پیش از عرضه صحبتی با نینتندو نداشته‌اند و ممکن است در آینده اتفاقات جالبی رخ دهد و توسعه‌دهندگان از فرصت‌های بیشتری استفاده کنند. به هر شکل باید منتظر ماند و دید که آیا نسخه اول و دوم Red Dead Redemption سرانجام برای سوییچ عرضه خواهند شد یا خیر.</p><div class=

برچسب ها

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا