اخبار بازیکامپیوتر

بازی Where Winds Meet برای PC معرفی شد

در جریان افتتاحیه رویداد Gamescom 2022، استودیوی Everstone با همکاری شرکت NetEase Games از بازی اکشن RPG جدیدی رونمایی کردند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Where Winds Meet

این عنوان اپن ورلد در اواخر دوره ده پادشاهی چین جریان دارد و مبارزات آن، با الهام از سبک رزمی ووشیا طراحی شده است. تریلر رونمایی Where Winds Meet تعدادی از المان‌های کلیدی گیم‌پلی بازی، از جمله مبارزات، اسب‌سواری و کاوش در محیط، شکار و قابلیت‌هایی مانند راه رفتن بر روی آب را نمایش می‌دهد. جهان عظیم بازی نیز شامل محیط‌های متنوعی است که دشت‌های وسیع، جنگل‌های بامبو و شهرهای شلوغ در میان آن‌ها دیده می‌شود.

بازیکن در بازی Where Winds Meet کنترل یک شمشیرزن مرموز را در دست می‌گیرد. گفته شده که بازیکن در این عنوان آزادی عمل فراوانی خواهد داشت؛ به‌گونه‌ای که نه‌تنها در جنگ بین قلمروها امکان جهت‌گیری دارید، بلکه می‌توانید در کنار شمشیرزنی، نقش‌های مختلفی از جمله پزشک یا بازرگان را ایفا کنید و یا حتی بدون هدف و مقصدی خاص، به ماجراجویی بپردازید.

بازی Where Winds Meet هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد، اما سازندگان تأیید کرده‌اند که عرضه بتای آن برای سال 2022 برنامه‌ریزی شده است. این عنوان در حال حاضر برای پلتفرم رایانه‌های شخصی در دست ساخت است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا