اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

جزئیات جدیدی از رویداد ایکس باکس سری ایکس لو رفت

چند روز پیش بود که مایکروسافت به‌طور رسمی تاریخ برگزاری رویداد بزرگ بعدی ایکس باکس سری ایکس را اعلام کرد. با اینکه جزئیات کامل این رویداد هنوز مشخص نیست، اما از همین حالا شایعاتی به‌گوش می‌رسد که اطلاعات جدید برخی از بازی‌های در دست ساخت Xbox Series X را به ما می‌دهند. در ادامه با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

کنسول Xbox Series X

در روز 23 جولای، شرکت Microsoft قصد دارد تا بزرگ‌ترین بخش از برنامه ماهانه Xbox 20/20 را تا به اینجای کار به‌نمایش بگذارد. طبق گزارش وب‌سایت ونچر بیت، در این رویداد که حکم یک کنفرانس بزرگ E3 را دارد، صحبتی از کنسول ارزان قیمت مایکروسافت نخواهیم شنید. با اینکه تمرکز اصلی این برنامه بر روی بازی‌ها خواهد بود، اما به‌نظر می‌رسد می‌توانیم انتظار معرفی بزرگی در خصوص اضافه شدن یک بازی AAA (مانند سایبرپانک 2077) به سرویس ایکس باکس گیم پس را داشته‌باشیم.

شایعات زیادی به معرفی اولین پروژه استودیو The Initiative در این رویداد اشاره دارند، اما گفته شده که این عنوان همچنان آماده معرفی نیست. مایکروسافت نسبت به سایر بازی‌های در دست ساخت Xbox Series X اطمینان کافی دارد و همچنین ساخت عناوین با بودجه‌های بالا و جمع کردن استعدادهای مختلف در یک تیم کار زمان‌بری است. از آنجایی که The Initiative کار خود را تنها از سال 2018 آغاز کرده، طرفداران باید مدت بیشتری را برای معرفی پروژه این استودیو منتظر بمانند.

از طرف دیگر، احتمال معرفی پروژه اکشن ادونچر در دست ساخت استودیو Playground وجود دارد. رونمایی از نسخه جدید سری Forza از دیگر احتمالات به‌شمار می‌رود. نمایش جدید بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 که در اواخر سال گذشته معرفی شد نیز بسیار محتمل است. با اینحال، استودیو The Coalition که سال گذشته Gears 5 را عرضه کرد در این رویداد حضور نخواهد داشت.

همچنین ساعاتی پیش یکی از طراحان بازی The Medium در حساب شخصی توئیتر خود، از نمایش زودهنگام گیمپلی این عنوان خبر داد. حذف شدن این توئیت پس از مدتی کوتاه، طرفداران را امیدوار کرده تا نمایش جدید گیمپلی این عنوان را در رویداد بزرگ پیش‌رو ببینند.

در پایان، ونچر بیت مدعی گشت که مایکروسافت مانند رقیب سنتی خود یعنی سونی، همچنان قصد ندارد تا قیمت کنسول نسل جدید خود را اعلام کند. به‌نظر می‌رسد در ماه آگوست و همراه با معرفی لاکهارت، مایکروسافت استراتژی‌های نهایی خود در کنار قیمت ایکس باکس سری ایکس را مشخص خواهد کرد.

توجه داشته‌باشید که اطلاعات مذکور غیر رسمی بوده و تا قبل از اعلام مایکروسافت، در حد شایعه باقی می‌مانند. در کنار عناوین تأیید شده مانند Halo Infinite، شما بابت نمایش چه عنوانی در رویداد ایکس باکس هیجان‌زده هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

‫11 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”stanley, post: 4801122, member: 103247″]
    سال اول فقط خبر میومد که اعضا میرفتن استودیو باهم صحبت میکردن قهوه ای میخوردن بر میگشتن خونه 😀 ( در رابطه با ایده ها البته 😀 )
    [/QUOTE]
    خو خیلی قهوه ای بگو نخورن برا سلامتیشون ضرر داره 😀

  2. [QUOTE=”XsmokeX, post: 4801120, member: 86477″]
    یعنی the initiative از 2018 تا الان کارشون در حد یک تیزر معرفی کوتاه هم نرسیده ؟:|
    دیگه شما دو سال غاز هم بچرونی یه خروجی باید بگیری :-“:D
    [/QUOTE]
    سال اول فقط خبر میومد که اعضا میرفتن استودیو باهم صحبت میکردن قهوه ای میخوردن بر میگشتن خونه 😀 ( در رابطه با ایده ها البته 😀 )

  3. [QUOTE=”John-117, post: 4800807, member: 152014″]
    در مورد Initiative هم شاید کرونا تاریخ عرضه رو عقب انداخته باشه و نخوان الان بازی رو نشون بدن که بعدا استدیو زیر فشار قرار بگیره!
    [/QUOTE]
    چیزی که تو گزارش اومده اینه که اگه واقعا دارن روی یه بلاک باستر تمام عیار نسل بعدی کار میکنن، طبیعیه که 4-5 سال ساخت بازی طول بکشه و فعلا آماده معرفی نباشه. حالا وضعیت فعلی کار کردن استودیوها هم باز تاثیر خودش رو قطعا میذاره… اما در هر صورت بنظر من شایعه معرفی نشدنش خیلی چیز عجیبی نیست، هرچند همه میخوان هرچه زودتر ببینن پروژه شون چیه. 😀

  4. صحیح
    اینطور که به نظر میرسه
    #دیس ایز ریل مارکتینگ
    این بار دیگه جواب نمیده و طرف مورد نظر باید روی خودش حساب کنه و وارد گود قیمت گذاری بشه

    پ.ن:اگر کسی نمی دونه ماجرای
    #دیس از ریل مارکتینگ
    چیه می تونه بره این صفحه رو بخونه بفهمه
    [URL=”https://forum.bazicenter.com/threads/xbox-series-x.115833/page-51#post-4710718″]Xbox Series X[/URL]

  5. من خودم بارها به این موضوع فکر کردم
    آوردن چنتا بازی گردن کلفت ترد پارتی تو گیم پس تو روز عرضه میتونه مث بمبببب صدا کنه اول نسل
    این همه پول دارن این جهان خوارا دو سه تا چک بکشن چنتا بازی بزرگ رو تو روز عرضه بیارن رو گیم پس فروش اول نصلشون تضمین شدس دیگه اون همه پولو گذاشتن واسه کی 😀

    در مورد Initiative هم شاید کرونا تاریخ عرضه رو عقب انداخته باشه و نخوان الان بازی رو نشون بدن که بعدا استدیو زیر فشار قرار بگیره!

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا