اخبار بازی

ریمیک بازی Dead Space تا سال آینده نمایشی نخواهد داشت

سازندگان ریمیک بازی Dead Space اعلام کرده‌اند که در سال آینده، تغییراتی که بر اساس بازخوردهای طرفداران صورت گرفته را نمایش خواهند داد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Dead Space Remake

این موضوع توسط کیدن هاوس، مدیر کامیونیتی استودیوی Motive مطرح شده است. او در کنار قرار دادن ویدئویی چند ثانیه‌ای در ساب‌ردیت دد اسپیس که مراحل مدل کردن یکی از محیط‌های بازی را نشان می‌دهد، گفت:

«برای ما مهم بود که نگاه اولیه‌ای را از آنچه که در دست ساخت داریم به شما ارائه دهیم تا شما نیز بتوانید نظرات خود را بیان کنید. ما به خواندن بازخوردها و انتظاراتی که از ریمیک دد اسپیس دارید، ادامه می‌دهیم.»

او در ادامه اضافه کرد: «ما قرار است که فعلا به کار خود بر روی بازی مشغول شویم و مدتی را به بررسی نظرات، تئوری‌ها، و پیشنهادهایی که همه شما با ما به اشتراک گذاشته‌اید اختصاص دهیم. مشتاقیم تا در سال آینده و هنگامی که توسعه بازی ادامه یافت، به شما نشان دهیم که چگونه در شکل‌گیری بازی به ما کمک کرده‌اید.»

هاوس همچنین باری دیگر تأکید کرد که نمایش چند روز پیش بازی، یک کار در حال پیشرفت بوده و تیم سازنده همچنان بر روی مواردی مانند لباس آیزاک و حال و هوای محیط Ishimura کار می‌کند. سازندگان پیش از این نیز اعلام کرده بودند هنوز تا پایان یافتن روند توسعه بازی زمان بسیار زیادی باقی مانده است.

ریمیک Dead Space در زمان نامشخصی برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا