اخبار بازی

کونامی: از شور و اشتیاق طرفداران برای سری بازی Castlevania آگاهیم

کونامی می‌گوید که اشتیاق طرفداران بازی Castlevania، عامل انگیزه‌بخشی برای سازندگان است تا این سری محبوب را بازگردانند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Castlevania

از عرضه آخرین نسخه اصلی کسلوانیا (Castlevania: Lords of Shadow 2) حدود ده سال می‌گذرد، اما کونامی مدتی پیش طی یک کراس‌اور دور از انتظار، با سازندگان بازی دد سلز وارد همکاری شد تا دی ال سی Return to Castlevania را برای این عنوان منتشر شود. با این وجود، طرفداران همچنان خواستار ساخت یک نسخه جدید از مجموعه قدیمی Castlevania هستند و به‌نظر می‌رسد شرکت Konami نیز نسبت به این خواسته آگاه است.

تسوتومو تانیگوچی، تهیه‌کننده کونامی که اخیرا با IGN مصاحبه‌ای داشته، در این خصوص گفته کونامی «شور و اشتیاق طرفداران را در فضای آنلاین می‌بینید» و این موضوع برای سازندگان، «انگیزه‌بخش» است. او توضیح داده:

«ما تلاش کردیم تا بازی‌هایی که طرفداران عاشق‌شان هستند و برای آن‌ها ارزشمند است را از طریق Castlevania Anniversary Collection و Castlevania Advance Collection بازگردانیم. ما Rondo of Blood و Symphony of the Night را نیز برای طرفداران پلی استیشن به موبایل آوردیم، و همچنین Grimoire of Souls را برای اپل آرکید منتشر کردیم تا این فرنچایز و داستانش را جشن بگیریم. اما می‌دانیم که طرفداران‌مان همیشه بیشتر از این‌ها می‌خواهند، ما نیز به همراه طرفداران محتویات بیشتری را از این فرنچایز می‌خواهیم. بنابراین رد کردن فرصت این کراس‌اور عالی با Dead Cells برای ما غیرممکن بود.»

پیش از این نیز شایعات زیادی در خصوص ساخت نسخه جدید Castlevania شنیده بودیم. طبق گزارش‌های غیر رسمی، کونامی برای رویداد E3 امسال برنامه‌های بزرگی دارد که معرفی نسخه جدید این سری و همچنین ریمیک Metal Gear Solid 3: Snake Eater، بخشی از آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا