اخبار بازی

WB Montreal: بدبینی طرفداران در مورد Batman: Arkham Origins معقول است

آقای Eric Holmes، کارگردان هنری Batman: Arkham Origins به تازگی اعلام کرده است که این قسمت از سری Batman Arkham، دارای داستان عالی خواهد بود که مطمئناً بازیکنان عاشق آن خواهند شد.

بر اساس مصاحبه‌ای که او با Gamespot داشت، گفت: "بدبینی طرفداران سری Arkham و Rocksteady نسبت به Arkham Origins، معقولانه است. البته من فکر می‌کنم که با نمایش این بازی و منتشر شدن اطلاعات آن، نظر طرفداران تا حدودی تغییر کرده است."

وی افزود: "من از شما دعوت می‌کنم که به نمایشگاهی که ما در آن حضور داریم نیز بیایید و این بازی را تجربه کنید. هنگام بازی کردن، شما متوجه خواهید شد که این نسخه کاملاً به نسخه‌های گذشته‌ی خود وفادار است و البته ویژگی‌های جدیدی هم به آن اضافه شده است که شما را با خود درگیر می‌کند."

وی تصریح کرد: "من می‌توانم بگویم که داستان این بازی بسیار عالی است. متأسفانه من قادر نیستم که جزئیات آن را فاش کنم اما باید بگویم که از داستان Arkham Origins بسیار هیجان زده هستم. در این نسخه، ما شاهد یک روایت مهم از بتمن هستیم که من فکر می‌کنم بازیکنان و طرفداران عاشق آن خواهند شد و بیش از گذشته آن را می‌پسندند."

لازم به ذکر است که Batman: Arkham Origins در 25 October سال جاری بر روی پلتفرم‌های PC، PS3، Xbox 360 و Wii U عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا