اخبار بازی

شایعه: WB Games بر روی یک بازی با الهام از .Super Smash Bros کار می‌کند

اخیرا شایعه جدیدی در مورد WB Games مطرح شده که به ساخت یک بازی پلتفرم فایتر مشابه با .Super Smash Bros اشاره دارد. با بازی‌سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

لوگوی WB Games

در ماه‌های اخیر، آینده بخش گیمینگ وارنر بروز نامطمئن‌تر از همیشه به‌نظر می‌رسید. اما ظاهرا هنوز هم برنامه‌هایی برای ساخت بازی‌های بزرگ و بلندپروازانه وجود دارد. به‌تازگی یک لیک جدید بر روی ردیت، توجه بسیاری را به‌خود جلب کرده است. شخصی که این لیک را منتشر کرده مدرکی را برای اثبات ادعای خود ارائه نداده، اما موضوع وقتی جالب می‌شود که جف گراب، اینسایدر مشهور صنعت بازی بخشی از اطلاعات لو رفته را تأیید کرده است.

طبق لیکی که بر روی ردیت قرار گرفته، WB Games در حال کار بر روی یک بازی کراس اور است که همان‌طور که گفته شد، با الهام از .Super Smash Bros ساخته می‌شود. منبع اصلی لیک مدعی شده که این عنوان «یک بازی تگ تیم» بوده و نوعی همکاری بین کاراکترها وجود دارد، اما مشخص نیست که بازیکن امکان تعویض کاراکتر در هنگام مبارزه را دارد یا خیر.

گفته شده شخصیت‌هایی مانند شگی از اسکوبی دو، گندالف از ارباب حلقه‌ها، بتمن، مدمکس، تام و جری، جانی براوو و فرد فلینستون در بازی حضور دارند. بر اساس این شایعه، ساخت بازی مدتی پیش توسط استودیوی NetherRealm آغاز شده است. اما جف گراب با انتشار توئیتی عنوان کرد که هر چند شرکت .Warner Bros واقعا یک بازی پلتفرم فایتر را در دست ساخت دارد، اما استودیوی سازنده آن NetherRealm نیست.

همچنین افشاکننده اطلاعات بر روی ردیت، با بروزرسانی پست خود لینکی را از یک نام تجاری ثبت شده تحت عنوان Multiversus توسط شرکت Warner Bros. Entertainment قرار داد. اما باید دید که اگر اطلاعات لو رفته واقعی باشند، عبارت مولتی‌ورسس به نام نهایی بازی ارتباط دارد یا خیر. وارنر بروز پیش از این اعلام کرده بود که برنامه دارد تا تمرکز نیروهایش را بر روی فرنچایزها و دارایی‌های خود قرار دهد. بنابراین ساخت چنین عنوانی آن هم پس از موفقیت‌های بزرگ Super Smash Bros. Ultimate، ایده وسوسه‌برانگیزی به‌نظر می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا